Party gezocht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Bossie
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: woensdag 21 augustus 2013, 2:05

Party gezocht

Bericht door Bossie »

hoi

wij zijn 2 beginnende spelers uit omgeving zeeland die opzoek zijn naar een groep / GM voor Pathfinder

zelf zijn we goed gemotiveerd om tog wel 3/4 x in de maand te spelen :)



Mvg


Rory en Fabian
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Tof dat jullie beginnen/verder gaan met RPG! :) Om meeste kans te maken op respons, is wel handig om aan te geven in welke omgeving van Zeeland, en als je voorkeur hebt voor stijl van RPG spelen (Hack & Slash, Roleplaying, High Fantasy etc) en misschien ook jullie leeftijd. Ook zou ik je zeker aanraden om te kijken voor advertentie of spelers in de gamewinkel die dichtste bij jullie huis is! Immers Zeeland en Den Haag zijn niet om de hoek. Zelf een advertentie plaatsen in winkel kan ook een uitkomst zijn.

Veel plezier met gamen. 8)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Welkom op het forum! Er komen niet heel veel zeeuwen op het forum, maar wie weet dat jullie net geluk hebben. Het loont ook de moeite om op oudere berichten te reageren als jullie het geen bezwaar vinden om naar Rotterdam of verder te reizen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Ik heb momenteel in mijn groep wat net geen zeeuwen zitten, zou ze eens langs kunnen sturen of ze nog ergens in andere groepen plek weten. Maar ook dan denk ik dat het antwoord op de vraag over leeftijden etc misschien wel interessant kan zijn voor hun.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Oja, Dordt ligt natuurlijk ook bijna in Zeeland! Hoe kon in de delegatie van het gilde daar nu vergeten :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie