AD&D

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Syphax
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 20 oktober 2014, 15:15

AD&D

Bericht door Syphax »

Twee heren uit omgeving Den Haag zijn weer van plan hun oude hobby op te pakken. In dit geval een Dragonlance campaign. Second Edition? Ja en waarom ook niet!

De regelmaat hangt af van andere spelers maar ik kan me zo eenmaal in de drie weken een vast dag voorstellen?
Wanneer we starten? Begin januari, misschien leuk om andere spelers eerst te ontmoeten?

We zijn alle twee 42 jaar, leeftijd zegt me niet veel. Alle leeftijden zijn welkom. Mijn huis is wat lastig omdat mijn gezin niet veel op heeft met roleplaying games, maar in Den Haag hebben we wel een mooie plek om te gamen!

Laat wat van je horen..

Vriendelijke groet,

Syphax
Laatst gewijzigd door Syphax op zondag 16 november 2014, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Syphax welkom op het forum! Er zijn enkele spelers in den Haag op dit forum actief, ook mensen die second edition spelen! Misschien kun je ook eens kijken bij oudere topics uit het party-gezocht den haag subforum.
Wat voor soort game zoeken jullie? Hack en slash, of meer roleplaying? Succes met jullie zoektocht!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
brtprins
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2014, 10:07

Bericht door brtprins »

Heren, ik heb zeker interesse om aan te sluiten bij een nieuwe groep. Ik heb wel kennis van diverse edities d&d maar nog nooit de kans gehad om het tabletop te spelen. Het lijkt me echt heel leuk om regelmatig met een groep bijeen te komen. Laat maar horen hoe, wat en waar. Ik ben meer bekend met "the forgotten realms" maar Dragonlance klinkt ook zeker cool. Ik kom uit Wassenaar dus regio Den Haag is prima qua afstand.

Groetjes Bart
Het leven van een orchideeëntuinder gaat niet over rozen.....
Syphax
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 20 oktober 2014, 15:15

Bericht door Syphax »

Met een beetje vertraging. Leuk!
Ik stuur je een privé berichtje voor contact

Syphax
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

Heren, zijn jullie al van start gegaan met de gewenste AD&D campagne??

Zie ook svp op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/wijzigAdverte ... mympSeller
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Tof dat mensen nog altijd 2nd spelen. :)
bmdelange
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: donderdag 14 mei 2009, 21:37

Bericht door bmdelange »

dat is inderdaad een uitzondering tegenwoordig.

Gelukkig heb ik zelf nog in Capelle al een paar jaar een 2nd edition groep gaande weten te houden.

Voelt wel soms als de laatste der mohikanen :-)
Plaats reactie