gezocht spelers in den haag en omstreken

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Ferry30
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 20 februari 2015, 17:56

gezocht spelers in den haag en omstreken

Bericht door Ferry30 »

Ik wil graag na een paar jaar de hobby weer oppakken. Ik zoek een groep of spelers plus dm voor nieuwe groep. Ik zou zelf eventueel kunnen dmen maar heb er weinig ervaring mee. Ik heb alles van 3.5 dus dat ligt mijn voorkeur. Ik wil eventueel bij een leuke groep ook wel met latere edities spelen. Ik ben zelf 30 jaar oud en zou het liefst spelen met een groep van ongeveer dezelfde leeftijd. Ouder mag ook. Ik heb de beschikking over een auto maar een locatie word moeilijk in verband met kleine kinderen thuis.

Hopelijk tot snel aan de game tafel? Stuur me een mail!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik wens je succes, maar de Haagse afdeling is wat stilletjes de laatste tijd.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Ferry30
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 20 februari 2015, 17:56

Bericht door Ferry30 »

Dat merkte ik ook al inderdaad! Zolang het in de buurt is vind ik het prima. Rotterdam mag ook.
valhal
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: zondag 18 januari 2015, 0:30

Bericht door valhal »

Hoi! ik wou ook mijn oude hobby weer oppakken! ik speelde AD&D, werewolf, the apocalypse, en vampire: dark ages.
Ik heb vroeger regelmatig geDM't...
Ik ben zeker geinteresseerd om mee te doen! Ik ben 36 jaar, woon in den haag in het valkenboskwartier.
Ferry30
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 20 februari 2015, 17:56

Bericht door Ferry30 »

beste Valhal,

Ik heb wat oude vrienden in de regio van Rotterdam weer weten te porren voor de hobby en we gaan over enkele weken beginnen met 5th edition. Ik zit dan in de rol van de DM maar ik ga proberen om zelf ook een PC te laten meelopen in een passieve rol om in ieder geval nog iets van spelen te krijgen.

Ik zal je hier laten weten hoe dat gaat. Momenteel is het een groep van 2 spelers. Er is dus nog ruimte voor een nieuwe speler. Ik zal het bespreken met de groep en als je wil en het klikt dan kan je vanuit Den Haag met mij meerijden naar de sessies. Wij zijn echter van plan om maar 1 keer in de 4 tot 6 weken te spelen. Zij hebben nog een andere groep naast deze en die speelt ook 1 keer in de 4 weken. Ik kan zelf vaak ook niet vaker dan 1 keer in de 4 a 6 weken.

De andere partymembers zijn wat ouder (midden 40 en midden 50) maar dat zou geen probleem moeten zijn denk ik.

Als jij zelf ook zou kunnen DMen soms lijkt me dat geweldig.
valhal
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: zondag 18 januari 2015, 0:30

Bericht door valhal »

te gek, ik heb er zin in! Ik stuur je een privebericht met mijn email adres.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Is er nog ruimte voor nog een speler?

Groet Lennaert
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Plaats reactie