5,- Game of Thrones deel 1 en 2

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

5,- Game of Thrones deel 1 en 2

Bericht door michiel »

Boeken Game of Thrones EN A Clash of Kings, George RR Martin

Boek waar de gelijknamige tv-serie is afgeleid.
A Game of Thrones

en deel 2
AClash of Kings


Gelezen, maar geen ezeloren.

Paperback. In het Engels zoals het hoort ;)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

I READ THE FUCKING BOOKS! ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

I GOT A FUCKING KINDLE, SO FUCK YOUR PAPERBACKS! ;-P Nee maar serieus er moeten vast wel gegadigden zijn, zo niet hier dan sowieso op Markplaats gezien het feit dat serie weer gaat opstarten. Succes!
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

ja ik had al gegadigden op markplaats

:lol: where are my dragons ?
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik zou George R.R. Martin graag €5 geven om eens op te schieten met het volgende deel.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Toe maar, 5 Euro! Daar zal hij vast harder voor gaan lopen.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik denk dat als alle GoT fans 5 euro geven hij nooit meer hoeft te lopen. :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hij hoeft nu al nooit meer te lopen, kan een viertal sterke Poolse dragers makkelijk betalen. Hij doet van alles tegenwoordig, maar beetje opschieten met nieuw boek, mwoah! Iedereen is als de dood dat die dood gaat voor het af is, wat ook wel ubercynisch is ergens ha ha! :)
Gebruikersavatar
Tuor
Leenheer
Berichten: 93
Lid geworden op: woensdag 23 december 2020, 17:02

Re: 5,- Game of Thrones deel 1 en 2

Bericht door Tuor »

2022 en nog steeds geen nieuwe boeken van meneer Martin..... dus die 5 euries deed die het niet voor, denk dat een serie idee verkopen aan (want zelfs dat afschrijven luk um niet) meer euro's opleverd, of nog beter dollars :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Re: 5,- Game of Thrones deel 1 en 2

Bericht door v1nce »

Hehe, ik blijf ook wachtten,.. en kan lang gaan duren, vermoed dat andere auteur ze ooit afmaakt. :D
Gebruikersavatar
Tuor
Leenheer
Berichten: 93
Lid geworden op: woensdag 23 december 2020, 17:02

Re: 5,- Game of Thrones deel 1 en 2

Bericht door Tuor »

v1nce schreef: zondag 8 mei 2022, 0:40 Hehe, ik blijf ook wachtten,.. en kan lang gaan duren, vermoed dat andere auteur ze ooit afmaakt. :D
Ik hoop niet voor de fans dat de serie schrijvers met de koosnaam D&D dat gaan doen..... lol

Blijf wel een fenomeen hoor die GRR Martin zo binnen te lopen op een verhaal waar die al jaren op een doodspoor mee zit.... vraag me werkelijk af of "The House Of The Dragons" een zelfde lot krijg als GoT ....

Goed we kijken uit naar de Amazon prime serie "Rings Of Power" en de HBO serie tegelijkertijd.... bij de eerste zijn de boeken wel geschreven 😂😂😂
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Re: 5,- Game of Thrones deel 1 en 2

Bericht door v1nce »

Ik vraag me soms af of ik naast ouder ook cynisch wordt, ik ga er nl. van uit dat Martin het laatste (laat staan de laatste 2 geplande) boeken letterlijk nooit zelf afmaakt.

En ook die nieuwe LOTR serie heb ik zo goed als 0 hoop voor, na er diep induiken en vele videos, previews en youtube clips er over te bekijken, het lijkt echt een cash grab SJW suck fest gemaakt door mensen die niets snappen van Tolkien en die een boel dingen (erbij) verzinnen die bijna haaks staan op wat LOTR boeken groots maakte. xd Bijna net zo erg as "I am Legend" or "I, Robot" verfilmingen, die hebben ook bijna niets met het originele boek te maken.
Gebruikersavatar
Tuor
Leenheer
Berichten: 93
Lid geworden op: woensdag 23 december 2020, 17:02

Re: 5,- Game of Thrones deel 1 en 2

Bericht door Tuor »

Bij LOTR ben ik daar minder bang voor.
Veel zal nl non canon zijn omdat er weinig over bekend is, dus zal je zelf "the blancs" moeten invullen bij de 7 e 9 ringen (bij de eerste is alleen Durin bekend als ring ontvanger en bij de tweede Witchking [wat mij niet echt zijn naam lijkt] en Khamul bekend) geef weer veel rede tot gemor van de fanatici zal geven.
Was niet veel anders met The Hobbit....

Bij Martin heb ik een beetje, je verdient miljoenen met het verkopen van een nooit afgeschreven verhaaltje, en gaat weer miljoenen verdienen met een niet geschreven verhaaltje.... .... dan nog liever meer Harry Potter :lol:
Plaats reactie