Te koop D&D en KotDT strips.

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Te koop D&D en KotDT strips.

Bericht door Cleverbot »

Geen roleplaying games, maar wel gerelateerd.
Ik verkoop een stel comics die allemaal uit roleplaying games zijn voor gekomen en wellicht iemand hier interesseren.

Het gaat om de onderstaande:
Advanced Dumgeons & Dragons comics nrs: 18, 21, 23, 27, 28, 32, 33, 35.
Dragonlance comics, nrs: 26, 27, 28, 29, 34.
Dungeons & Dragons, in the shadow of dragons. Nr: 1.
Forgotten Realms, the forbidden realms of anauroch, hardcover. nr: 1, 2.
Hack masters, Knights of The Dinner table. Nr: 6.
Knights of the Dinner Table, bundle of trouble. nr: 2
Knights of the Dinner Table. nr: 1, 4, 5.
Spelljammer nr: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 15.
The Dragonlance saga. Graphic novel books: Boek 1 t/m 5. (van 5)

Als je interesse hebt laat het me weten.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Interessant. Ik ken niet een van deze producten (terwijl ik dacht bijna alle TSR/WOTC RPG wel eens gezien te hebben IRL of online) schijnbaar na mijn tijd. Sommige zien er erg tof uit, zoals die over Anauroch. Ben zelf niet op zoek maar wellicht anderen. :)
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Anauroch is 1 van de oudste D&D settings en behoord tot de Forgotten Realms. Het is in de zelfde periode uitgebracht als Karatur en.. die azteekse setting, even de naam kwijt.

AD&D zul je wel kennen ;)

Dragonlance ken je ook wel neem ik, ook 1 van de oudste settings van D&D en waarschijnlijk de bekendste door de boeken.

Spelljammer is ook een D&D setting die rond de tijd van Planescape uit kwam.

Lijkt mij allemaal niet van na jou tijd aangezien dat behoorlijk oud is allemaal. Alles is uit de AD&D tijd 2nd ed.

Knights of the Dinner Table is een strip serie over een groepje roleplayers en loopt nog steeds: http://www.kenzerco.com/Operiodicals/ko ... deshow.php
Maar dit zijn behoorlijk oude boekjes er van.

Hackmaster is ook koftdt, maar dan ingame ipv de groep die aan de tafel zit.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Natuurlijk ken ik al die settings, maar nog nooit de comics gezien die er zich in af spelen. :) KOTDT las ik vaak in de Dragon (of was het Dungeon?) en online, maar nog nooit de eigen boekjes gezien.
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Oh bedoel je het zo. :) Dan heb ik niks gezegd, haha.

KOTDT stond in de Dragon inderdaad. Die strips zijn ze later eerst gaan bundelen in comics, en nadat ze niet meer in de Dragon stonden zijn ze nieuwe strips gaan maken.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Plaats reactie