GEVRAAGD: iemand Miniatures te koop?

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

GEVRAAGD: iemand Miniatures te koop?

Bericht door v1nce »

Ik zoek 7 a 25 van de meest iconische PC miniatures, dwarf, elf, fighter, thief, priest, barbarian etc etc.

Metaal is mooist maar plastic is ook prima.

Al geverfd is ook ok.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Carlo (dragonraper) maakte ze vroeger zelf. Ik weet niet of hij dat nog doet.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Echt? Hoe? Prints en plat of echt 3D? Anyway, als je dit leest en je hebt wat te koop Carlo... :)
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Mini,s

Bericht door dragonraper »

Ik heb er vreselijk veel,en een hoop dubbele nou ja dubbel :zeg maar 20 dubbel.dus ja hoor ik heb wel wat voor je.groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Tof! Dankjewel. Heb je een link naar foto(s) misschien? :)
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Mini,s

Bericht door dragonraper »

Nee,ik heb geen foto,s van afzonderlijke mini,s,zoveel terabyte heb ik niet beschikbaar.je kan ze hier komen uitzoeken.groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Zou ik heel graag willen, maar,.. woon in Berlijn. Misschien zou je een selectie voor me kunnen maken. Ik kan je de porto en kosten natuurlijk vtv overmaken! :)

Het zijn dus fantasy minis van metaal die jezelf gegoten hebt of...?
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Mini,s

Bericht door dragonraper »

Oww,so weit weg,aber warum schauen sie nicht mal herum,fur eine fantasy laden in berlin.es gibt einige davon.grusse von carlo.
dungeons& dragons club schiedam
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Mini,s

Bericht door dragonraper »

Nou, de mini,s die ik zelf maak zijn meer voor wargaming gedacht,niet zozeer voor RPG gebruik.heb er wel wat van natuurlijk,maar dat zijn meestal modellen die uitzonderlijk moeilijk te krijg zijn.en waar ik er veel van nodig heb.een gietmal maken die minstens 100 keer meegaat is nogaltijd prijzig.ik heb natuurlijk bakken vol met D&D en pathfinder mini,s die al beschilderd zijn.groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Ik koop ze niet nieuw in de winkel omdat minis echt nogal duur zijn nieuw. Daar naast, ik heb weinig talent of tijd voor het schilderen er van, dus als ik die stap (deels) kan overslaan,.. prima! Hoe dan ook, zou graag 25 stuks van je kopen denk ik.

Heb het liefst minis van metaal, al geschilderd is alleen maar beter. Maar ik ben flexibel uiteraard. :) Ben al lang super blij en dankbaar als je me kan helpen! En als je een selectie voor me zou kunnen maken, heb ik volledig vertrouwen in.

Ik zoek de minis die de meest standaard tropes en PC types het meest duidelijk uitbeelden: Thief, fighter, hobbit, elf, barbarian, dwarf, human, sorcerer, dude in platemail en in chainmail, een of twee vrouwelijke minis etc etc kunnen uitbeelden en dan dus een paar varianten er van. Immers komt vaak voor dat je met twee fighters of twee dwarves or elfs rond de tafel zit. Het is puur voor herkenbare PCs (Classes/types) op de battlemat snel te kunnen herkennen niet om de meest mooie, ultieme, precies kloppende mini voor ieder van mijn spelers PCs te verzorgen, die mogen ze lekker zelf kopen haha!
Thanks! :)
Plaats reactie