Gezocht Roleplay Groep rond H I Ambacht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de rest van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ouroborosi
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 13 februari 2014, 19:20

Gezocht Roleplay Groep rond H I Ambacht

Bericht door ouroborosi »

Man van bijna 33 met lichte Autistische storing (kan problemen hebben met het lezen van mensen)

zoekt een groep in H I Ambacht, Zwijndrecht, Dordrecht of Ridderkerk.

Mijn voorkeur gaat naar D&D 3.5 (Greyhawk) maar alle settings zijn in orde

Maar kan ook een beetje overweg met, 4.0, 2.0, Pathfinder, Legend of the 5 Rings, Anima, Exalted, Oog des Meesters en een paar meer.

Speel vaak de kleine rassen, Dwergen, Gnomen, Halflingen
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi ouroborosi, welkom op het forum! Zo te zien heb je vaker rpg-games gespeeld? Het loont ook de moeite eens te kijken bij de oproepen voor groepen in het party gezocht rotterdam subforum. Of is dat te ver weg? Verder kan het de moeite waard zijn mensen via een PM (private message) of email een berichtje te sturen die in het verleden hebben aangegeven op zoek te zijn naar spelers voor hun groep.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hallo Ouroborosi,
Welkom op het forum. Ik lees wat ik niet vaak in die combinatie lees: D&D, en nog wat Angelsaksische rollenspel-games, èn Oog des Meesters.
Ha, het Oog des Meesters is hier op het forum in ieder geval goed vertegenwoordigd.
Kijk maar eens onder subtopic "Sessie-evaluatie". De meeste topics die beginnen met SOM (Spelgroep Oog des Meesters ...) gaan over betreffend onderwerp.

Succes met het vinden van een nieuwe party.
Plaats reactie