Goedekope D&D crap

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Goedekope D&D crap

Bericht door Mike74 »

Ik heb hier een boel leuke D&D goodies gekocht.. Stond echt te kijken van hun prijzen.. Tot nu toe vaak dingen in winkels gekocht, in de Donner in Rdam heb ik vorige week nog 90 euro voor 3 sourcebooks neergelegd.. Die zou ik hier voor 45 euro hebben kunnen kopen.. :)

http://www.vtes.de/catalog/index.php?cPath=69
v1nce

Bericht door v1nce »

Ha Mike, leuk dat jij ook wat threads lanceerd, altijd leuk om iets meer sjeu in de tent te krijgen. :) Die boeken zijn idd cheap, lijkt wel of het daar nog goedkoper is dan bij 'Eternal War'.
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Haha.. Ja, ik zit weer helemaal in de D&D vibe en dan past mijn browse en post gedrag zich vaak vrij snel aan.. :D

Eternal War ken ik niet.. Zal eens even checken.. Helaas hebben ze bij VTES bijna alleen maar D&D spullen.. :(
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

wel een goeie site, als je wat geld over hebt. :)
ik ken trouwens nog iemand die een serie white wolf (vampire/werewolf) boeken in de aanbieding heeft. iemand interesse?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ze gaat ze wel proberen per set weg te doen, niet per stuk. anders blijf je met de obscure boeken zitten. maar misschien met de huidige game ziet ze toch nog wel het nut ervan in en bewaart ze ze nog ff :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie