Dice,.. hoe veel en welke heb je/covet je?

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Ik heb niets met mijn dice.. Ik heb een grote rommelbak met ongeveer 50 dobbelstenen, van allerlei verschillende types (waaronder een echte d100, maar die is zo langzaam dat we hem nooit gebruiken)..

Ik heb wel mijn ALLEReerste d20 van ODM nog! :)

Ik kan me ook nog heel goed herinneren dat ik ooit, toen ik net een paar jaar ODM speelde, in een winkel een d20 zag in de vitrine! Dat was wel echt een geweldige ontdekking, want toen was gameshit echt nergens te koop!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik vond de 'Natural 20' die Martin gisteren tekende toch wel erg leuk.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »



Dulce et decorum est pro alea mori.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Een paar honderd. Inclusief 'vreemde' dobbelstenen zoals de D7, D16, D24, D30, en de D-Golfbal. En tig normale uitgebreidde setjes (dus de reeks van D4 tot en met D20, maar wel met 3 extra D6sen voor een eventuele character building en zo).
Los daarvan wil je niet weten hoeveel kleine D6jes ik heb. Ik doe ook aan Warhammer en varianten, en in elke basisdoos zitten er wel weer een paar. En dan haal je er een stuk of wat in een andere kleur om een speciale aanval mee te rollen. En dan ga je een nieuw leger beginnen waarbij je er achter komt dat je niet genoeg doppies hebt om in één keer een complete charge uit te voeren (Ja, ik weet het, gooi je twee of drie keer...)...

Ik heb er dus wel een aantal, geloof ik.
:lol:
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Geen idee hoeveel dice ik heb. genoeg om iedereen die bij mij speelt tegelijk van dice te voorzien als ze allemaal hun eigen dice vergeten zijn en er dan nog genoeg over te hebben voor mijzelf. :P (en dat nadat de katten er een zooi gejat hebben)

in allerlei, kleuren vormen en maten.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
Plaats reactie