DnD via Amazon

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

DnD via Amazon

Bericht door DanteRotterdam »

Niet dat ik graag reclame maak voor grote ondernemingen maar damn wat zijn ze daar toch goedkoop.
Gisteren in één keer Underdark, Manual of The Planes en The Plane Below besteld.
Kosten samen inclusief verzendkosten dus maar €57,- Dat is dus gewoon meer dan één van de boeken voor nop.
Wel bizar dat het via .com (USA) goedkoper is dan via co.uk trouwens.
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Cool!

Als je tiles & miniatures gaat bestellen: let me know!

Ik bestel nu alles bij VTES en Eternal Warrior.. Ook wel fijne prijzen, maar als het goedkoper kan... :)
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Prima hoor, ik betaal altijd "gewoon" met credit card en verzendkosten zijn voor de totale package. Nu zijn mijn verzendkosten €12,00 in totaal dus 4 euro per boek en dan nog maar 57,00 voor 3 boeken... Te bizar hoe duur ze dan hier in de winkel zijn!

@Mike: Ik ga binnenkort wel een aantal setjes tiles bestellen inderdaad. Misschien ff doen als we de volgende sessie gaan spelen? Dan bestellen we gelijk voor ons beiden! Dus als de dokter dan ook mee wil bestellen dan hoor ik het wel!
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Moet ff checken aangaande die 2 DrCaligari. Ik bestel normaal namelijk nooit 2de hands via Amazon.

Gisteren overigens nog de Draconomicon: Chromatic Dragons en Dungeon Master Guide 2 samen voor €50,00 gekocht bij de ABC in Den Haag gekocht. Had niet zulke hele lovende dingen over die Chromotic Dragons gelezen maar ik vind het erg interessant en leuk om die dingen te lezen. Ben vooral erg fan van de Brown Dragon en de verschillende Vampiric Dragons...
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Ik zal sowieso van de week eens die boeken checken die je opgaf... Eentje moet helemaal uit hawaii komen. Vraag me af wst dat kost! Had ik in november moeten weten, toen zat ik daar een maand! Draconomicon staat veel interessante fluff in! Van organen tot aan gedrag, en het hoe en waarom van dingen die ze doen. Heel tof!
Laatst gewijzigd door DanteRotterdam op vrijdag 26 februari 2010, 8:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Cool, Dante.. We kijken volgende sessie even naar die tiles.. Ben benieuwd wat een grote verpakking met minis kost via amazon.. Zal zo eens kijken..

Ik ben nu een voorraadje tiles aan het aanleggen.. Heb een aantal setjes dubbel gekocht.. Nu nog een systeem om dit te ordenen!
v1nce

Bericht door v1nce »

Wil je plastic minis? Kijk op veilingkijker.nl. Er is nu een gast honderden aan het verkopen voor erg weinig..
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

BOOM!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

thanks man
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

in dit kader... heb van m'n tante in de VS een giftcard voor 25 euro voor amazon gekregen :D Betekend dat ik ook mee kan spelen! :) Weet natuurlijk niet wat je daarvoor koopt... suggesties?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

totdat het pakket een keertje er tussen uitgehaald door de douane en je de invoer belasting betaald?

dat is ongeveer 50% bovenop de huidige prijs vanuit de us vandaan zeg maar...
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Ik heb serieus de afgelopen 2 jaar meer dan 25 pakketjes ontvangen. CD's, DVD's en boeken en heb nog nooit dat probleem gehad.
v1nce

Bericht door v1nce »

Ook 0,0 problemen gehad daarmee ondanks meerdere pakketen waaronder ook 3 met enigzins kostbaar computerspul...
Plaats reactie