Ex-RPG ers, spijtoptanten en mensen die RPG niks vinden

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Ik heb echt totaal geen ervaring met wat je zegt.. Zoals je zelf al zegt: iedereen moet lekker zelf weten wat ze denken en doen.. :) Ik ben zelf ook altijd spelleider, gastheer en initiator van mijn spelersgroepen geweest, dus als ik ermee stopte, hield de groep vanzelf op.. :D

Ik ben zelf ook wel eens 8 jaar gestopt.. Dat had destijds te maken met een combinatie van factoren: kreeg een andere baan waardoor ik veel minder tijd had, nieuw vriendinnetje die mijn aandacht wel erg afleidde, en mijn spelersgroep viel uit elkaar.. Kreeg mijn RPG fix door (fantasy) boardgames en shit op de computer.. Toch heb ik het altijd wel gemist en ben uiteindelijk zomer 2009 weer achter het scherm geklommen..
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Vinden meisjes D&D dan echt zo krot? Ik heb in mijn spelersgroepen altijd best veel meisjes/vrouwen gehad.. 50/50 misschien niet maar zeker wel een dikke derde van het aantal spelers waar ik mee heb gespeeld waren vrouw..

Ik denk dat het vooral ook aan de groep ligt waarmee je speelt.. en de speelstijl..
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Punniken?
Blonde Beer
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: woensdag 18 augustus 2010, 18:31

Bericht door Blonde Beer »

Ik heb zelf in een ver verleden een speler gehad die nadat hij een relatie kreeg ineens niet meer kwam opdagen. Toen ik hem er na vroeg kwam het antwoord, ik ben verder gegaan met mijn leven. Stak wel een beentje toen, want hij was een van mijn favoriete spelers. Een half jaar later kwam ie weer opdagen toen zijn relatie voorbij was, maar toen was de vibe helemaal krot in de groep en is ie later niet meer terug gekomen.
Plaats reactie