Mijn eerste keer

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pascal
Edelman
Berichten: 70
Lid geworden op: maandag 25 juli 2011, 3:12

Mijn eerste keer

Bericht door pascal »

:oops:

Nou daar ben ik weer hoor, ik heb een maand of twee geleden voor het eerst met een groep gespeeld.

Ik ben samen met een vriendin en haar vriendje (de dm) naar iemand toe gegaan waar de ik met open armen ontvangen werd, we hebben wat gepraat wat gerookt en wat gedronken totdat het tijd was om te beginnen. De lichten gingen uit, een paar kaarsen werden opgestoken, achtergrond muziek werd gespeeld en de dm begon met vertellen. Een klein uurtje later kwam het gezelschap mij tegen en zo ben ik in de groep gekomen, na een paar uur spelen hadden we een giant spider verslagen, ik lootte het gif in een flesje zodat ik een mogelijk anti-spider potion had.. een half uurtje later stopte we, nog een filmpje gekeken en ik ben daarna naar huis gegaan. De dm en een paar spelers vroegen nog of ik volgende keer ook wou komen waar ik gretig mee in stemde.

Het enige rotte aan dit verhaal is, is dat die vriendin van mij en de dm uit elkaar zijn :/

maarja ik vond het een zeer leuke ervaring!
The absence of evidence is not the evidence of absence.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

De aanhouder wint! Blij dat het goed bevallen is.


Dulce et decorum est pro alea mori.
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Re: Mijn eerste keer

Bericht door michiel »

Klinkt als een mooie sessie Pascal.

En zijn jullie nog doorgegaan?

Is vast meer mogelijkheden om ergens aan te sluiten hoor.
Gebruikersavatar
pascal
Edelman
Berichten: 70
Lid geworden op: maandag 25 juli 2011, 3:12

Bericht door pascal »

Nouja... zoals ik al zei is het uit tussen de dm en die vriendin van mij en daardoor heb ik niet meer echt contact met hem wat ik erg jammer vind.
The absence of evidence is not the evidence of absence.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Maar het begin is er! :) Nu op zoek naar andere groepen, en lijkt me toch niet heel moeilijk om aan die vriendin het emailadres van je GM te vragen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

"Ik ben samen met een vriendin en haar vriendje naar iemand toe gegaan waar ik met open armen ontvangen werd, we hebben wat gepraat wat gerookt en wat gedronken totdat het tijd was om te beginnen. De lichten gingen uit, een paar kaarsen werden opgestoken, achtergrond muziek werd gespeeld en de..."

Klinkt als het intro van een boek over partnerruil!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Een boek over partnerruil? Bestaan die? Roleplayen en partnerruil zijn allebei hobbys die je met meer mensen doet bij kaarslicht. Hoewel ik met de meeste roleplayers niet de slaapkamer zou willen delen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
klaasel
Ridder
Berichten: 130
Lid geworden op: maandag 13 februari 2012, 16:51

Bericht door klaasel »

Thekkur schreef:Een boek over partnerruil? Bestaan die? Roleplayen en partnerruil zijn allebei hobbys die je met meer mensen doet bij kaarslicht. Hoewel ik met de meeste roleplayers niet de slaapkamer zou willen delen.
Partnerruil voor Dummies? Roleplayen en partnerruil hebben in ieder geval gemeen dat het allemaal erg ingewikkeld kan worden! :P
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Een boek over partnerruil? Bestaan die?
Zoniet dan zie ik een gat in de markt voor Pascal! :D
Plaats reactie