Thekkur is echt,.. toch? :)

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Thekkur is echt,.. toch? :)

Bericht door v1nce »

Dit is enkel een testje om te zien of Thekkur nog op eigen forum komt/hoe vaak hehe.... XD reply ajb ff als je dit gelezen hebt Thekkur!


Overigens zag ik Thekkur ander halve week geleden in Amsterdam, was gezellig en kort maar krachtig. :)
Laatst gewijzigd door v1nce op vrijdag 22 juni 2018, 1:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

O, je dacht dat "Thekkur is geweldig" niet tot een reactie zou leiden? Of, bijvoorbeeld:

THEKKUR gespot in AMSTERDAM!

Thekkur opzoeken in Amsterdam staat ook nog op mijn lijstje. Al een tijd zelfs, maar het is er nog niet van gekomen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hopelijk binnenkort weer een bordspel, dan zien we elkaar weer. Eind juli of zo.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Wijlen Fandath Ryne schreef:O, je dacht dat "Thekkur is geweldig" niet tot een reactie zou leiden? Of, bijvoorbeeld:

THEKKUR gespot in AMSTERDAM!

Thekkur opzoeken in Amsterdam staat ook nog op mijn lijstje. Al een tijd zelfs, maar het is er nog niet van gekomen.
Ok, jij je zin. Soort van. XD
Plaats reactie