Aanstaande maandag

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Aanstaande maandag

Bericht door Lairnaedon »

Heren van de Thekkur Monday Nights,

Even een algemene mededeling. Killerbee en ik hebben vandaag een auditie gedaan voor een optreden, dat maandag avond gaat plaatsvinden. Helaas krijgen wij pas maandagmiddag te horen of we uberhaupt zijn doorgelaten om te spelen live... Zijn we niet doorgelaten, geen punt, komen we gewoon lekker D&Den.
Kunnen we wel spelen, dan zijn jullie allemaal van harte uitgenodigd om te komen kijken.

Sorry, ik kan er ook niks aan doen dat het zo moet, maar het is nu eenmaal zo gegaan, wij zitten er ook mee.

Ik zal zodra ik het weet even wat belletjes maken naar jullie als jullie daar behoefte aan hebben.


Alvast: adres is

Van Bijnkershoekweg 97

Je kan er komen door vanaf station noord bus 35 richting noord te nemen, dan is het de tweede halte op de Ringdijk. Dan zie je een groot schoolgebouw, daar is het.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

Mochten we kunnen optreden en willen jullie mee, ik heb nog wat plek in de wagen.
(Piercing Paladins Of The Edible Judgement Of Anything!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ok, ik bereidt gewoon een sessie voor. Kunnen jullie niet dan reageer ik mijn agressie en creativiteit wel af in een of andere pit. :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

Eh, dan kan je beter de 29ste meegaan, dan hebben we een echt optreden, dit is niets meer dan een open podium op een school waar we met wat geluk 2 nummers kunnen doen. het is meer bedoeld om de 2 andere bandleden wat podium ervaring te geven
(Piercing Paladins Of The Edible Judgement Of Anything!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

huh, bij wijze van spreke hoor. Ik kwam net terug van een psychobilly freakout in de baroeg. 29 Mei staat al in mijn agenda. :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

lolsorz...een pitt tijdens een open podium op een middelbare school zou wel erg vet zijn :D

Er zullen genoeg metal bands aanwezig zijn, dus er IS een kans op zich :D
Afbeelding
Plaats reactie