dungeoncrawing

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

dungeoncrawing

Bericht door Thekkur »

anyone in for a dungeon crawl? ;)


-------------------------------------
The World's Largest Dungeon

Available Now
Prepare for the Adventure of Two Lifetimes!

Still pining for the dungeoneering days of your youth? Yearning for one epic adventure that can take your party from lackey to legend?

The ultimate challenge has finally arrived . . .

* Over 1600 Encounters - A mammoth dungeon unlike any other!
* Every monster in the SRD - And a few you've never seen before!
* 16 poster-sized maps - Enough to cover an entire gameroom wall!
* 840 pages of fantasy entertainment - Enough for an entire party to grow from levels 1 to 20, or to enjoy 15 challenging dungeon adventures.

Written by Jim Pinto and others.

Requires the use of the Dungeons & Dragons Player's Handbook.

840 pages, hardcover, 16 map pieces
Stock #AEG8523 * ISBN 1-59472-029-0 * $100.00

Related Links: Alderac Entertainment Group - World's Largest - d20 System
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

wtf, wou je level 1-20 gaan doen in 1 dungeon??? jij bent gek!!!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Lijkt me wel grappig :p


Dulce et decorum est pro alea mori.
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Vet! Damn, hoe bedoel je epic.
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

nouja als jij kan beloven dat het een cool role!! play avontuur word vind ik het best
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

lijkt mij echt gaar als hel; ik besteed dan liever mijn tijd aan een spannend verhaal doorlopen en een wereld leren kennen. Zoals vorig jaar bij tijn zn campaign.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmm, damn 100 bucks is wel veel poen. Geloof overigens niet dat Tijn echt die Dungeon ging runnen of wel?

Lijkt me ergens gaar en bloody munchkin maar aan de andere kant heb ik zelf niet zo veel tegen dungeoncrawling. Ik vind het zelfs leuk als het maar niet 80% van alle sessies in beslag neemt. Maar ik heb het het dan wel over een goede dungeon, een beetje zoals de Dungeon van het Oude Ultima Underground spel.

Chk deze page ha ha
http://www.uo.com/archive/uw1/

Maar serieus dat spel was cool voor zijn tijd. Alles was een dungeon crawl maar met diepte (geddit?) er was een compleet magic system met Runen dat je min of meer moest assembleren en leren, allerlei ondergrondse facties en stammen met realistische motivaties, een heleboel coole (sub)quests en een goed verhaal, bijna elke ruimte was wel iets te leren of beleven.

Als je zo'n dungeon adventure een keer serieus beoogd met toffe spelers, count me in Tijn!
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmm, damn 100 bucks is wel veel poen. Geloof overigens niet dat Tijn echt die Dungeon ging runnen of wel?

Lijkt me ergens gaar en bloody munchkin maar aan de andere kant heb ik zelf niet zo veel tegen dungeoncrawling. Ik vind het zelfs leuk als het maar niet 80% van alle sessies in beslag neemt. Maar ik heb het het dan wel over een goede dungeon, een beetje zoals de Dungeon van het Oude Ultima Underground spel.

Chk deze page ha ha
http://www.uo.com/archive/uw1/

Maar serieus dat spel was cool voor zijn tijd. Alles was een dungeon crawl maar met diepte (geddit?) er was een compleet magic system met Runen dat je min of meer moest assembleren en leren, allerlei ondergrondse facties en stammen met realistische motivaties, een heleboel coole (sub)quests en een goed verhaal, bijna elke ruimte was wel iets te leren of beleven.

Als je zo'n dungeon adventure een keer serieus beoogd met toffe spelers, count me in Tijn!
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Inderdaad. Alleen monstertjes hakken wordt op den duur ook saai. Maar ik ben wel benieuwd hoe het in elkaar zit. Ik neem aan dat het niet een kerker in de zuiverste zin van het woord is: grijze gangen en veel tralies.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

* 16 poster-sized maps - Enough to cover an entire gameroom wall!

dat klinkt vooral wel leuk :) nee, het was niet bedoeld als een echte game, maar wie weet wil ik wel weer eens een kleintje runnen. Tis ook wel lang geleden dat ik gecrawled heb. In de bastille bijvoorbeeld :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie