Welke Rpg('s) speel jij?

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
Grey_
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 2 maart 2005, 16:44

Welke Rpg('s) speel jij?

Bericht door Grey_ »

Hee hallow

Ik ben een redelijk nieuwe dnd speler, doe het nog niet zo lang en ben ook pas net nieuw hier op deze site...
Vast is deze vraag al eens langs gekomen.. maar ik vraag mij af wat voor rpg('s) spelen jullie? Alleen de blad en papier varrianten bedoel ik daar mee

Ik vraag me gewoon af welke rpgs in nederland veel gebruikt worden.

tnx alvast Grey_
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik speel zelf ADnD 2 edition. Maar veel mensen hier nemen genoegen met 3.0/3.5. Maartje speelt een huiveringwekkend spelletje Cthullu, zeker de moeite van het proberen waard. En bij Fandath Ryan word oog des meesters gespeeld.
verder heb ik zelf ooit nog uitstapjes gemaakt naar Pendragon en Vampire, waarvan ik vampire wel erg cool vond. Maar daar had ik ook een erg goede DM.
Zelf wil ik ooit nog wel eens Rune gaan spelen.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Rune quest bedoel je Cali? Ken het niet maar wat ik ervan gelezen heb staat me wel aan.

Ik speel nu 3.5 en 2.0 AD&D. Ik heb vroeger Oog des meester gespeeld.

Verder ben ik een beetje aan het lezen (op internet) over andere systemen en diceless systemen, maar heb nog niets gespeeld zoals Gurps of Corps of WOD of zo.
Plaats reactie