Oude Rotten Poll

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie

Ik roleplay al jaren, maar hou het spannend en intrigerende door:

Ik hou Roleplay spannend door afwisseling, wisselende DMs, andere games, verschillende chronicles en natuurlijk probeer ik alle char classes uit binnen één systeem, ik ben een echte rpg duizendpoot!
1
11%
Afwisseling? ik speel al 18 jaar in dezelfde DnD groep met dezelfde DM, mijn 38ste lvl fighter is super cool en leert binnenkort zelfs armpjedrukken met de goden!
1
11%
Ik denk dat Roleplay spannend blijft door de mensen waar je mee speelt. Als de groep zichzelf en elkaar kan blijven verrassen en motiveren betekend dat veel meer dan welk spel je speelt, of welk character
5
56%
Ehu, bestaat er iets anders dan World of Warcraft dan?
2
22%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Oude Rotten Poll

Bericht door Storyteller »

Vaak gaan topics in dit onderdeel over nieuwe dingen en ervaringen. Eigenlijk ben ik ook wel eens benieuwd wat de oude rotten in het RPG nog bezig houdt: Vandaar de volgende stelling met Poll:

- Ik roleplay al jaren, maar hou het spannend en intrigerende door:
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Afwisseling is ook wel een leuke, inmiddels heb ik al gesnoven aan een aantal rpg's, maar alle regels vind ik eigenlijk niet zo heel boeiend,
vooral regels die discusssie uitlokken vind ik vervelend, daarom ben ik het ook niet helemaal mee eens dat het systreem ook niet zo veel uitmaakt en ben ik een missie begonnen naar een bevrijdend rpg systeem dat 'power to the roleplay' brengt in plaats van 'power to the rules.'

Hey DrC jij bent toch zelf ook een kunstenaar in opleiding :lol: ?
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

:D
hehehe, ja dus een intelectuele kunstenaar in opleiding :wink:
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

nee
ik ben een flierefluiter en een lapzwans, opgegroeid voor galg en rad. Ik weet het alleen te verbergen achter een vriendelijke glimlach, goede bedoelingen en een schemerige schaduw opleiding.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Goede bedoelingen!

Klassieke vraag van een van onze vroegere DM's, op dat moment optredend als NPC die een van de helden te woord stond:

"Komt u in vrede of met goede bedoelingen?"

Tja, dat was een hele diepe....
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie