paladin quotes

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
Plaats reactie
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

paladin quotes

Bericht door richard leeuw »

weten jullie nog paladin qoutes? voor onder het vechten ofzo. het gaat om een paladin of the silver flame.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Bij een Smite Evil:"Moge de Zilveren Vlam je zuiveren!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

vertaal een paar zinnetjes naar het Latijn en gebruik die als spreuk, dat klinkt wel mooi en gelovig.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ik denk dat dat heel erg afhankelijk is wat voor soort paladin je speelt :) Een black paladin zou kunnen zeggen "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you."
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

En nu iets dat als free action ook daadwerkelijk in een 6-second combat round past?
:lol:

Om me bij Karma aan te sluiten..
"Nunc te habeo!"
Ik kan de vervoeging wat roestig hebben uitgevoerd, maar dit zou ongeveer neer moeten komen op "Nu heb ik jou (vastgepakt)!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

"satan represents vengeance instead of turning the other cheek."
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Plaats reactie