Coole RPG ervaringen!

Deel ervaringen, stel vragen en geef tips. Het subforum voor alles wat met RPG te maken heeft!
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

ik ken de verhalen al
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Twee pc's hebben een oneingheid over de te nemen richting voor het komende avontuur, een wou naar het wilde noorden om orcs te doden, en de ander achter een terroristisch cel van gnoomen aan.

player 1; Nee!
PC 2; Ja!

PC 1; ga lekker buiten karrewielen, stomme idioot!
PC2; Oke, ik loop de kroeg uit en ga buiten karrewielen. ooc, wat is dat eigenlijk? karrewielen?

PC 1; (begint hard te lachen en maakt mastubeer bewgingen met zijn hand)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

De laatste sessie hebben Arumin (mijn player) en zijn kornuit en kornuitinnetjes de Waardige waard in Avorum volledig gestrashed, en Parker aan de bedelstaf geholpen (denk ik) Was 1 van de leukste sessies tot nu toe. Leukste stukjes


De Oxl Hogr die op karel van Ginder tot Gunter werd geworpen (Oxl Hogr heeft hetzelfde effect als iets brandbaars over iemand heen gooien en het vervolgens aan steken, nehalve dan dat het niet brand en het exponantieel voortbroeit)

Het knokken van Arumin en Hecnos met de vuurwachters.

De Grote vis die Arumin in zijn gezicht kreeg en vervolgens weg gooide om daarmee een critical te gooien en 4 DMG te doen.

Hecnos en Arumin die op een drinking spree gingen en piss drunk werden

Hecnos die later in de barakken toegaf aan zijn liefde voor mannen en samen met Kees in een bed belande (Hij vond het nog fijn ook!)

Hecnos die wakker werd met de ergste kater die iemand zich maar kon wensen (hij kotste zelfs zijn laarzen onder!)

Arumin die daarentegen geen sprankje van een kater had.

Helena die een dronken soldaat zijn beurs sneed nadat hij hem de nacht van zijn leven beloofde om hem vervolgens met een sap op zijn kop te meppen, ze vond wat geld en een geluksbeeldje.

Aan het einde hadden we een gevecht met een Uilbeer en 1 soldaat was het enigste slachtoffer die het tegen die uilbeer moest afleggen, zijn laatste woorden "Had ik mijn gelukseeldje nog maar."
(Piercing Paladins Of The Edible Judgement Of Anything!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

*bump*
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

lol...

vergeet niet dat Helena ook een andere geldzak van iemand heeft gestolen, die vervolgens bij een ander in zijn broek gestopt, waardoor (in al het ruige, feestelijke gedoe) de eerste klappen zijn gevallen!
Afbeelding
Plaats reactie