Beginner zoekt Den Haag groep

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Bas
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: woensdag 28 januari 2009, 20:26

Beginner zoekt Den Haag groep

Bericht door Bas »

Hoi! Nog nooit aan RPG's gedaan, ik zou graag willen beginnen. Zijn er nog mensen in Den Haag die een totale beginner in de groep zouden willen hebben? Ik ben 25, rond mijn eigen leeftijd of ouder zou erg fijn zijn. Eind oktober ben ik weer beschikbaar, als mijn been hopelijk weer goed genezen is van de breuk. En als er heel heel heel heeeeeel toevallig een groep is die de Call of Cthulhu RPG speelt zou ik erg graag mee willen doen! Edit: maar eigenlijk vindt ik alle RPG's best, dus laat aub wat van je horen!
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hey Bas, welkom op forum! Onze groep is momenteel compleet maar hou toch forum in de gaten. :) Twee mensen in die groep spelen al 6 jaar 'vast' in dat groepje en blijkt toch wel uit ervaring dat er vaak om de paar maanden tot half jaar er wel eens iemand afvalt en bij kan..

MVG,

V.
Bas
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: woensdag 28 januari 2009, 20:26

Bericht door Bas »

Bedankt, ik zal het in de gaten houden.Trouwens, is jouw groep de Thanatos groep waarover je hebt gepost?
Gebruikersavatar
aryeon
Burger
Berichten: 50
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 17:20

Bericht door aryeon »

ne ik behoor tot de thanatos groep.....
wat will je weten?
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

He Bas, hoe ben je bij rpg-en gekomen?
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Bas
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: woensdag 28 januari 2009, 20:26

Bericht door Bas »

Veel computer spellen gespeeld, het idee dat je situaties zo kan aanpakken als je wilt, ook al hield de DM (of designer van het spel) er geen rekening mee.
Het net doen alsof je een ander iemand bent en praten zoals je character dat doet spreekt me eerlijk gezegd niet zo aan, maar ach, tanden op elkaar en doorzetten toch? Dat is een van de redenen dat Cthulhu erg interessant lijkt: het speelt zich af in de jaren 20 van de vorige eeuw, gewoon op Aarde, met normale mensen ipv powered up adventurers. Met de ontzettend gave Lovecraft setting. Fantasy is leuk, maar als een setting de realiteit benadert wordt het net een stukje leuker.

Dit forum heb ik gevonden door bij google te zoeken naar RPG groepen in Den Haag, dan krijg je deze site als een van de eerste.
ridderh1
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 18 september 2010, 21:01

Bericht door ridderh1 »

We zoeken nog mensen voor een AD&D of D&D 3rd edition groep en we hebben veel ervaring, een beginner kunnen we dus prima wegwijs maken! Laat maar weten...
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

kijk kijk, dat gaat vlot hier. Heel wat D&D-ers op dit traject. :)
Gebruikersavatar
Macros the Black
Leenheer
Berichten: 78
Lid geworden op: maandag 24 mei 2010, 13:57

Bericht door Macros the Black »

Domme vraag ik neem aan dat een stad als Den Haag wel een georganiseerde spelletjesclub heeft ...

Advanced Dungeons & Dragons kende ik al maar bijvoorbeeld Oog Des Meesters heb ik leren kennen dankzij ene Bart en Johan van de ter zielen gegaande spellenclub Warborg in Den Bosch ...

In ieder geval succes, altijd leuk nieuwe rollenspellers te zoeken, doch ik niet in Den Haag of Omgeving woon, denk ik dat je daar minder moeite hebt mensen te vinden dan hier.
Als Socrates een Dronkeling en Woesteling was ben ik dan ook een Filosoof ?
Gebruikersavatar
aryeon
Burger
Berichten: 50
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 17:20

Bericht door aryeon »

mmmm om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van een echte games club gehoord waar rpg`s werden gespeeld in den haag.
weet alleen dat een hoop mensen gewoon thuis hun vaste groepje hebben.
en dat de groep waar ik bij zit rpg`s doen naast andere spelletjes.
Plaats reactie