Noob zoekt groep

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Den Haag.
Plaats reactie
Fame
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 2 januari 2013, 23:44

Noob zoekt groep

Bericht door Fame »

Ik ben 28 woonachtig in hartje centrum Den Haag en ben recentelijk geinteresseerd geraakt in D&D.

Helaas is er in mijn directe omgeving niemand te enthousiasmeren voor een tabletop RPG (hoezo imago probleem ;P).

Zelf ben ik een COMPLETE noob op dit gebied en zoek dusdoende iemand of een groep om mij te introduceren in de wondere wereld van D&D (in Den Haag). (meespelen, uitleg alles is welkom!)

Nederlands of Engels maakt me niet uit ben in beide vloeiend.
Gebruikersavatar
Ionanthe
Edelman
Berichten: 67
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 12:14

Bericht door Ionanthe »

Hi Fame,

Prima om een keer te komen kijken bij de lopende groep, dan kun je zien hoe ea. verloopt.

laat maar weten,

gr,
Peter
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Noob?
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Rogier schreef:Noob?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noob

Welkom op het web.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Wijlen Fandath Ryne schreef:
Rogier schreef:Noob?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noob

Welkom op het web.
Ok. Het spijt me dat ik het niet wist. Ja, een deel van mijn leven heb ik onder een grote steen geslapen. Ik ben sinds kort weer wakker.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Urban Dictionary is erg handig. Het biedt vaak uitkomst als ik een onbegrijpelijke term lees die zo te zien toch geen tikfout is.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hahah, dat uitgerekend Fandath je moet verbeteren Rogier ;)

@Fame; het kan ook de moeite waard zijn eens op eerdere topics te reageren of mensen uit die topics een PM te sturen. Ik weet bijvoorbeeld niet of DrCaligari nog wel eens op het forum kijkt, maar dat was ooit een van de actievere rpg-ers uit den haag.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Hoezo eigenlijk "uitgerekend Fandath"? Ha! Toen ik mijn eerste schreden op het internet zette, liep jij nog in een korte broek.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Dat kun je dan wel zeggen Thekkur maar ik denk dat Fandath nieuwerwetser is dan ik.
Alhoewel we beide ons water koken met een fluitketel heeft Fandath tenminste nog een TV en een draadloze telefoon.
Ik heb een telefoon die wanneer ik een meter verder loop, dat ik dan plop de stekker er uit trek. En ik heb een echte koelkast zonder vriesvak. Verder heb ik een cassetterecorder uit 1978 (zelfs met handleiding!) die ik nog steeds gebruik, en luister ik "regelmatig" naar mijn cassettebandjes met radio-opnamen uit o.a. 1982.
Verder woon ik om en nabij net zoals de Cro-Magnon-mens in een ruimte die nader te omschrijven is als koud en donker. :D
Dus al met al ga ik ook niet zo mee met de tijd.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

he rogier, je hebt geluk. Dat is niet meer ouderwets, dat is retro. Vele hipsters zitten te springen om een oude cassette speler in goede staat met handleiding. :)

Maar Fame, ik speel met een groep een systeem dat Savage Worlds heet. (meer pulpy en simpeler dan DnD. Ik vindt het erg leuk.)

Als je zin heb eens mee te spelen, stuur me een PM, en dan zal ik even met de groep overleggen.

groet,

Tim
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wijlen Fandath Ryne schreef:Hoezo eigenlijk "uitgerekend Fandath"? Ha! Toen ik mijn eerste schreden op het internet zette, liep jij nog in een korte broek.
haha, dat is waar, hoewel ik gelukkig nog wel mee heb mogen maken dat ik met een 14k6 modem moest inloggen. En ik heb geeneens een tv, dus wat dat betreft loop ik helemaal achter. Cassettebandjes zijn zo 2011. Ik laat tegenwoordig een strijkorkestje aanrukken als ik zin heb in muziek.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Thekkur schreef:Ik laat tegenwoordig een strijkorkestje aanrukken als ik zin heb in muziek.
Doe maar duur.
Plaats reactie