Even voorstellen

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Even voorstellen

Bericht door Cleverbot »

Hallo Allemaal,

De naam is Duncan. Ik ben een speler en Dm/Gm met meer dan 12 jaar ervaring in een hele zooi roleplaying games waaronder natuurlijk DnD maar ook World of Darkness, Star Wars, Alternity en Shadowrun.

Ik ben Gm van een groepje spelers in Capelle a/d IJssel en we spelen Pathfinder (DnD 3.5 met wat enhancements) en Star Wars rpg Saga edition.
ook houden we zo nu en dan eens bord spel of Wii avondjes en komen er soms bioscoopjes tussen door.

In tegenstelling tot wat meestal gebruikelijk is, spelen wij al een hele tijd niet in het weekend maar op woensdag avond.

Meer informatie ga ik nog posten in de spelers gezocht en spelersgroep gedeeltes van het forum. Maar we zoeken dus inderdaad spelers. :)
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Duncan! Volgens mij hebben wij ooit samen gespeeld.. :)
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

He Mike, zo'n flauw vermoeden had ik ook al toen ik jou posts las. :)

Hoe is het er mee?
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Hey man,

Ja, gaat zijn gangetje.. Onlangs na een break van 6/7 jaar weer begonnen met D&D 4th edition en mijn eerste stop was op dit forum.. Inmiddels heb ik in de loop der afgelopen maandag een groep van ongeveer 10 spelers opgebouwd.. Dus van te weinig naar te veel! :) Een luxe probleem weliswaar, want de sessies zijn erg leuk!

Verder beetje films, gamen, schrijven, klimmen en rondhangen met vrienden.. :)

Hoe is het met jou? Speel jij nog steeds met Ferry??

Leuk je op deze wijze weer eens tegen het lijf te lopen.. Its a small world.. :D

Mike
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Mike74, luke dat je ook nog af en toe langskomt hier :) 10 spelers! Dat zijn meer dan genoeg spelers voor twee groepen man!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Dat is een flinke lange stop. Mijn langste is 1 jaar geweest. Wel ben ik geminderd. Sinds ik een vriendin heb, heb ik wat minder tijd er voor. :) Ik Gm nu alleen nog, Als speler ben ik er mee gestopt.

Fer speelt bij mijn groep mee en hij Dmed ook nog steeds. Bij zijn groep zit Johan ook nog steeds.

Tien spelers man, damn man. Dat zijn aantallen als van ouds. :D Ik heb behoorlijk watm oeite altijd om nieuwe spelers te vinden als er iemand weer eens weg gaat door verhuizen of geen tijd etc.. Gemiddeld 4 tot 6 spelers bij mij.
v1nce

Bericht door v1nce »

10 lijkt mij ook erg lastig, al snel chaos en superlange combats of vergis ik me?

Ik ben ook vaak gestopt met DnD hoewel ik denk dat mijn langste pauze hmm 5 jaar was of zo... Had ook veel te maken met vriendinnen.
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Hey guys,

Cool dat je nog met Ferry speelt, Duncan.. Doe 'm de groeten van me.. En Johan.. Is dat die gabber Johan? Vriend van Rowin..? Die speelde vroeger ook wel met ons mee.. Ik heb 'm destijds nog mogen introduceren met D&D 1st edition.. Karakter: Hassan Jassan! :D

10 is wel veel ja.. Eerlijkheidshalve moet ik er direct bij vertellen dat we meestal met 8-9 spelers spelen.. Het zijn allemaal erg relaxte spelers, en als het iets teveel is dan springen spelers wel eens in met het spelen van NPC's enzo.. bovenal is het een sociale groep.. D&D is niet de hoofdzaak waar we voor bij elkaar komen.. Wat dat betreft hebben we het met elkaar getroffen.. :)

We spelen uitsluitend in het weekend, en erg lang.. Sessies beginnen vaak rond een uur of 2.. maar er wordt eerst wat gegamed en geouwehoerd.. Rond een uur of 3/4 komen de boeken en sheets op tafel.. en dan spelen we zo tot een uur of 12 door.. Inderdaad, net een beetje zoals vroeger.. Good times! :)

V1nce, de combats duren wel iets langer, maar niet extreem langer.. nu ben je in 4th al snel een uur per combat kwijt.. De groep is nog relatief onervaren, maar we proberen zoveel mogelijk dat iedereen zijn beurt van tevoren al plant zodat de vaart erin blijft..

We hebben overwogen om de groep op te delen, maar zeker gezien het een social group is (we koken en eten tussendoor altijd uitgebreid met elkaar) is dat niet zon leuke oplossing.. :)

Toevallig ga ik binnenkort ook als speler spelen.. een primeur, want in mijn 20+ jaren spelen heb ik maar zeer zelden niet geGM'ed en sowieso nooit D&D als speler gespeeld.. Dus, ik ben benieuwd..
v1nce

Bericht door v1nce »

Klinkt wel gezellig. Scheelt natuurlijk ook een hoop dat jullie volop de tijd nemen voor jullie sessies. :)
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Ja! Inderdaad.. Toen ik een half jaar geleden 4th oppikte dacht ik : fuck, gaat echt never meer lukken om zo'n groep als vroeger bij elkaar te krijgen.. Maar met behulp van ondermeer dit forum en hyves is onze groep flink gegroeid.. :)

Leve het internet..

We hijacken je thread, Duncan! :)
v1nce

Bericht door v1nce »

Zijn we goed in op dit forum hijacken, leid best vaak tot iets interresants.
Plaats reactie