.NL domeinnaam

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie

Waar moet de rrpg site komen?

roleplayers.nl
4
33%
roleplayersgilde.nl
0
Geen stemmen
roleplayersguild.com
0
Geen stemmen
rrpg.nl
8
67%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

.NL domeinnaam

Bericht door Thekkur »

Een .nl domeinnaam registratie staat in het verschiet. De database begint vol te raken en ik ben de banner zat. Ik wil bij budgetwebhosting.nl een domeinnaam registreren. Dat is eenmalig rond de €50,- en daarna €1 per maand.

Ik heb waarschijnlijk iemand gevonden die kan assisteren met het opzetten van een database voor spelers.

Welke domeinnaam lijkt jullie het geschiktst? (allen zijn vrij)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

ik vind rrpg wel best eigenlijk, staat toch voor iets.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Mag ik eerst aanraden om het forum op een andere server te zetten? Liever geen sucky lycos :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

Ik vind het rrpg wel iets hebben, het bekt lekker en zou het niet cool zijn als je later mensen zou hebben die je totaal niet ken, maar die voor je staan in de rij bij de kassa en het hebben over rrpg.nl? klinkt beter dan roleplayers.nl

Ik hou het liver bij rrpg dus.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

het is lekker kort en "catchy" en makkelijk te onthouden
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Roleplayers.nl geeft je denk ik een grotere groep mensen die er (al dan niet toevallig) terechtkomen.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

de aanduiding dat het uit regio Rotterdam stamt moet wel aanwezig blijven, vanuit mijn standpunt. Dus roleplayers.nl is niet echt goed in die zin. roleplayers-rotterdam.nl (of iets dergelijks) is weer te lang, dus RRPG.NL is mijn keuze. Kort, en krachtig, precies zoals Caligari als zei, en het is ook lekkerder uitspreken (afkortingen zijn cool and you know it), zoals Killerbee al zei. Ik ben het daar helemaal mee eens :roll:
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

nu kan je er via beidde komen, misschien kan dat dan ook....?
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

roleplayers.nl kan ook naar dezelfde site linken als RRPG.nl
kost iets meer als startbedrag, maar dan spreek je wel een grotere groep aan. Er zijn veel sites die dat doen.
Als Tijn dit een goed idee vind ben ik best dereid om een mooi bedrag te schenken aan de site om dit voor elkaar te krijgen.
(Piercing Paladins Of The Edible Judgement Of Anything!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Zojuist heb ik de site www.roleplayers.nl geregistreerd. Ik heb gekozen te beginnen met die naam omdat ik denk dat hij beter blijft hangen.
Zodra het bedrag is overgemaakt is de aankoop definitief.

De aanschaf kost in totaal incl BTW €49,98
daarvan is:
€20,- per jaar voor de domeinnaam
€12,- een jaar hosting
€10,- eenmalige setupkosten
€7,98 BTW

Alle bijdragen zijn welkom, stuur even een PM als je iets wilt bijdragen en ik neem contact met je op.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik vind rrpg.nl ook beter - lekker kort, we zijn er aan gewend en het houdt het Rotterdamse er in. Blijkbaar vindt een flinke meerderheid van de stemmers dat ook.
Daarom vind ik het heel goed dat je voor roleplayers.nl gekozen hebt. Wat nou democratie?! Dat is een verderfelijke uitvinding die niet in de feodale rollenspel-wereld past. De Forum Master beslist en zo hoort het ook. In de wereld van DSA/ODM is men het over weinig eens, maar democratie wordt door iedereen verworpen. Goed zo!
Ik wil ook nog wel wat bijdragen aan de kosten.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hahaha, bedankt voor de bijval WFR! Het gaat er om hoe makkelijk mensen de site aan elkaar doorgeven. Uit roleplayers.nl blijkt direct waar de site over gaat, RRPG is een afkorting die mensen die de volledige naam niet kennen ook nog kunnen veranderen in RPGR PRRG of GRRP. Ook kon ik de verleiding niet weerstaan de nog niet geclaimde naam roleplayers.nl te claimen, zodat ik hem in de toekomst voor 3 ton kan verpatsen aan TSR, IRON CROWN of de maker van ODM zonder jullie daar over in te lichten. RRPG.nl klinkt als een broek die openscheurt als je bukt. ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Wat weet je dat toch weer fijntjes te verwoorden...


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

you know... that makes sense in a way
Afbeelding
Gebruikersavatar
Elrohir
Burger
Berichten: 57
Lid geworden op: woensdag 10 november 2004, 17:59

Bericht door Elrohir »

Thekkur de grote econoom, als ik ooit nog eens een goed bedrijf moet starten kom ik bij jou langs. Maar als je het mij vraagt lijkt mij een directe link naar RRPG.nl een beter idee. Want je spreekt en een grote groep mensen aan en je behoudt je Rotterdamse achtergrond. is toch wel dubbel op. ow geef ff je rekening nr. dan kan ik ook ff een paar eurie bijdragen. kep toch net loon ontvangen.
Laatst gewijzigd door Elrohir op maandag 15 november 2004, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
There's no good victory until its a narrow victory.
Ik heb het niet zo op uiensoep, geef mij maar groentesoep en kippesoep.
Gebruikersavatar
Elrohir
Burger
Berichten: 57
Lid geworden op: woensdag 10 november 2004, 17:59

Bericht door Elrohir »

sorry. Ow ik heb mijn eigen site net een beetje de kucht in gekregen. Ik heb er nu al 4 sheets op staan en meer komt er binnenkort aan want ik krijg nu eindelijk ook thuis ADSL.
There's no good victory until its a narrow victory.
Ik heb het niet zo op uiensoep, geef mij maar groentesoep en kippesoep.
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmmmmmm... ook ik vind RRPG veeeeeel beter maar ja da's achteraf gelul....
Plaats reactie