Nieuw forumlid

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Richard
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 27 december 2011, 14:45

Nieuw forumlid

Bericht door Richard »

Hallo allemaal,

Het is wellicht niet de juiste volgorde, maar na mijn ik-ben-op-zoek-naar-spelers-post zal ik mij alsnog even voorstellen ;)

Ik ben dus Richard, 26 jaar en Rotterdammer.

Mijn RP-geschiedenis is een aantal jaren geleden begonnen met Vampire the Masquerade, toen ik dat eenmaal geprobeerd had was ik verkocht. Na dit verhaal ben ikzelf uitverkoren tot ST in Vampire the Requiem, dit heb ik een aantal jaren gedaan, met veel plezier en verschillende verhalen/settings. Uiteindelijk ook zelf nog mogen spelen in VTR, prachtig spel.
Tussendoor is er ook een D&D 3.5e groep begonnen, waar ik aan heb meegespeeld.

Any questions? Rub the lamp, and i'll answer one.
- Richard
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Richard, welkom op het forum! Er zijn een aantal forumbezoekers die ook VTM hebben gespeeld, maar de laatste tijd duiken er steeds meer posts op in het 'marktplaats gezocht' subforum van mensen die hun WOD boeken aanbieden. Wat mij het idee geeft dat vampiers en weerwolven bedreigde soorten aan het worden zijn in deze tijd!

In elk geval de toffe vampiers en weerwolven dan he... van glitterende elfjes vampiers die geen bloed drinken en gespierde indianenjongens die in schattige knuffelbare wolfjes veranderen zijn er dan weer veel te veel.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Richard
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 27 december 2011, 14:45

Bericht door Richard »

Ja ik zag gister inderdaad ook dat veel mensen het te koop zetten. Zonde! Het zijn enorm leuke spellen.

Het meeste wat te koop stond was old-WOD dus wie weet zijn er nog wat new-WOD-ders :)

Ik zal ook je tip opvolgen en wat dieper in het forum duiken en wellicht wat PMs sturen ^^
- Richard
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hallo Richard. Welkom op het forum.
Je zult hier wellicht een interessante spelersgroep vinden.

Of er ook Vampire wordt gespeeld, dat weet ik niet. D&D en ODM (Oog des Meesters) zijn hier populair.

Zelf ben ik spelleider van twee ODM-groepen (in Den Bosch en in Schiedam).

V1nce, Vincere, DrCaligari en Dragonraper spelen volgens mij D&D, maar het kan zijn dat ik me daar in vergis.
Plaats reactie