Speler 4 jaar ervaring met Spelen en DM'en.

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Mariodroepie
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: zondag 16 september 2012, 9:32

Speler 4 jaar ervaring met Spelen en DM'en.

Bericht door Mariodroepie »

Hallo mensen!

De naam is Hans, ik sta meestal bekend als de viking. Ik heb Tabletop games 4 jaar geleden opgepakt toen ik naar de grote stad ben verhuisd weg uit het land van de niet gamers. En heb vanaf toen WoD, D&D3.5 en 4th edition gespeeld. Na een jaar ofso heb ik mijn eerste DM ervaring opgelopen en ik loop me steeds daarmeer in te verdiepen. Ik hoop binnenkort of weer te kunnen spelen. Want onlangs ben ik naar Rotterdam verhuisd, en heb mijn vorige party's daar achter moeten laten.

Ik hoop sommigen van jullie binnenkort aan tafel te zien!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom!

Zelf speel ik DSA, maar onze groep is op dit moment enigszins in ruste, om het zo maar te zeggen. We hopen de draad natuurlijk weer op te pakken in de komende maanden.

Via dit forum hebben verschillende groepen elkaar al gevonden, dus wie weet.... misschien is het spelgroepen-overzicht nuttig.

En anders zijn we ook altijd in voor een bordspel.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Mariodroepie! Vikingen kunnen we altijd gebruiken op het forum. Welkom ! :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hoi Mariodroepie,
Welkom op het forum. Hopelijk vind je hier de rollenspelgroep waar je naar op zoek bent.
Zoals Fandath al zei, ligt onze Oog des Meesters groep even te rusten aangezien ik daar de GM ben, maar helaas de komende periode weinig tijd heb.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Hee Viking,

vikingen of andere strijders zijn altijd welkom in de groep. Zoek je nog een party ?
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Plaats reactie