Nieuwe RP'er

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Hitmyto
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2012, 1:28

Nieuwe RP'er

Bericht door Hitmyto »

Hallo allemaal,

ik ben Timothy, 24 jaar oud en heb veel te lang deze interesse links laten liggen. :p

Mijn eerste tabletop RPG heb ik op mijn 13e gespeeld, sindsdien geeneen meer... Die eerste was een beetje slecht in elkaar gezet en sindsdien ook helemaal geen mogelijkheid meer gehad en ook nooit in een sociale groep gezeten die daar tijd en aandacht aan zou willen besteden.

Momenteel ben ik nog bezig met orientatie, geen idee wat ik precies leuk vind of wil gaan doen, laat staan dat ik weet wat ik nog allemaal nodig heb.

Ik hoop via dit forum eindelijk eens in de 'echte' RP-wereld te duiken. :)

EDIT: dit kan ook gelijk gezien worden als een oproep: bij welke groep zou ik een keer een avond (of meer) kunnen mee beleven? Hoeft niet gelijk als character, maar zoals hierboven al staat heb ik vrijwel geen ervaring. xD
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum!

Bij onze groep SOMS is meestal wel een plekje vrij om iemand een keer mee te laten spelen - alleen zitten we bij volledige opkomst op dit moment al vrij vol. We spelen in Schiedam en proberen nu begin januari een sessie te plannen. Ik zal een PM naar de DM sturen, die reageert vast wel.

Maar er zijn nog meer mogelijkheden - houd de "party gezocht" en "spelgroepen overzicht"-forums maar in de gaten.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Timothy, welkom op het forum! Niet iedereen bezoekt het forum even regelmatig, dus het zou even kunnen duren voor je een reactie krijgt op een oproep. Maar kijk vooral ook bij oudere oproepen in het party gezocht subforum. Een PM sturen naar de posters wil ook nog wel eens helpen!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

Hoi Timothy.
Leuk dat je weer wilt rollenspelen, sinds kort leid ik de groep in Schiedam.

Je kan gerust eens meespelen. Ze zijn hier wel gewend aan mensen die mee komen spelen. Ik begruik een 'on the fly' regelsysteem, dwz dat je snel een karakter zou kunnen maken en invullen terwijl je speelt.

Houdt dit in de gaten: http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewto ... 5720#25720

Ik post binnenkort weer een nieuwe speeldatum.
Plaats reactie