Looking for group

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Stuiter
Schandknaap
Berichten: 14
Lid geworden op: woensdag 30 oktober 2013, 17:46

Looking for group

Bericht door Stuiter »

Hoi,

Mijn naam is Sandra en ik woon bij Schiedam centrum.
Ik ben van het oosten naar het westen verhuisd and looking for group.
Ik heb jaren geroleplayed (DnD, exalted) en ik hou ook van bordspellen (heb kleine collectie).
Ik ben op zoek naar een roleplay groep of mensen die zin hebben in een bordspel.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Welkom Sandra! Je treft het, we hebben een redelijk actieve club bordspelspelers die vrij regelmatig spelen in Schiedam of Rotterdam. Meestal spreken we af in deze thread. Onze sessieverslagen zijn in dit subforum te vinden. Als je interesse hebt nodigen we je graag een keertje uit om mee te doen. Welke spellen heb jij zoal in je collectie?

Wat betreft D&D of RPG zijn er ook wel wat mogelijkheden. Zo speelt Dragonraper elke vrijdag Pathfinder in Schiedam Centrum (heb zelf nooit meegedaan). Er is ook nog een groep die Oog des Meesters speelt, maar die is al vrij groot en speelt ook onregelmatig. Verder zijn er ongetwijfeld nog wat andere groepen; kijk eens bij het overzicht van spelgroepen hier of reageer op een oproep bij Party Gezocht.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom! Zoals Vincere al zei, is de groep van Dragonraper het meest actief als het om rollenspel gaat. We spelen ook wel eens Oog des Meesters bij mij (ik woon ook in Schiedam-centrum), maar dat is een beetje in het slop geraakt de laatste tijd. We proberen op dit moment wel weer een afspraak te maken (zie hier - we dwalen qua onderwerp soms wel wat af). Je bent altijd welkom om het eens te proberen, maar laat het wel even vooraf weten, want ik ken de plannen van de DM niet.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Sandra, welkom op het forum! Eigenlijk is alles al gezegd door Fandath en Vincere. Het loont de moeite ook op oudere berichten van groepen op zoek naar spelers te reageren; niet iedereen komt hier even regelmatig.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Silvestre
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2014, 0:48

Bericht door Silvestre »

Hello there!!

I'm an art teacher from Brazil and I will spend some days in Haia/Rotterdam in the end of June/ begining of July.

I would love to meet some players across the sea!

My interests are table top RPGs (d&d 3,5 or 4th), LARPing, Sword Play and board games.

Problem is... I don't speak any dutch. just english (and portuguese, of course) ^^

Thanks!!
Thaís
Plaats reactie