Breaking The Law/ Cor ? Paul / De morgenster

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Wow! Dat klinkt echt goed, en dan luister ik dus op youtube via zozo netbook speakers. Nice. Goede studio en technicus! Je hoort alle instrumenten goed, de distortion en stem geluid zijn goed, de mix klopt gewoon. Leuk om te luisteren. Hoeveel van die demo tape zijn verkocht? 10? 100? Meer? Ook toendertijd gratis opgestuurd naar bladen of radio of zo?
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

ben bang Vince dat ik dat als simpele Roadie niet weet....
Maar mijn doel is Cor met zijn oude bandbaatjes te herenigen
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Klinkt als leuk plan! Doen. :)
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Da's wel mijn goal
Maar door fam omstandigheden (vermoed ik) luk het niet om Cor (de zanger toch essentieel) te contacteren ..... zelfs op me brieven niet... helaas..
De demo verdien een ruïnie net als de oude morgenster .... wat (vind ik) een unieke groep fanatiekelingen waren ..... maar ja ik ben maar 1 stem
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Gisteren een boel van Cor zijn band gescoord.... oude demo's....
Zal ze als ik de ruis en andere onhebbelijkheden dat oudheid heet voor de liefhebbers op me YouTube kanaal plaatsen.... gezien me pc dingen in me scherm tovert die ik niet snap.... als BIOS .... en dat niet opgelost is.... don't shoot the messenger....

Promis vond je BTL al gaaf, met titels als Call Me Up en Black Beryl (Demo: Concrete Rock), A Cento, Waiting en Nightmare (Demo : Glass) en The Price You Pay, Back On The Road, Call Me Up en Wish I Was (semi live Demo: Razor Blade) en nog verdwaalde dingen als Elevator, Locomotiv Breath en Blues als bonus materiaal .... een aardig beeld van de Roleplayer en eigenlijk DE man achter de morgenster Cor.... hail
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Het is nooit te laat voor een Morgenster fanclub ;)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

die is er wel hoor.....op vleesboek
net als een egte fanpage voor de band... missing link... Cor
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Tarmba schreef:missing link... Cor
OK, hij is moeders mooiste niet, maar dat gaat wel ver! :mrgreen:

Een van mijn goede voornemens voor 2015 is, om weer eens bij Cor langs te gaan.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

[quote="Wijlen Fandath Ryne"][quote="Tarmba"]missing link... Cor[/quote]

OK, hij is moeders mooiste niet, maar dat gaat wel ver! :mrgreen:

Een van mijn goede voornemens voor 2015 is, om weer eens bij Cor langs te gaan.[/quote]

nou doe um alsjeblief de groeten van zijn ouwe MS lid en BTL roadmanager en please laat um de inzet van Ron Ronnie en moi zien.... jij Paul weet wat zijn muziek (en de reacties bevestigen het) betekend....
Ik voel me een beetje Gollum... maar tis het waard.... ik luister (en ja knutsel met proggies om het aanhoorbaar te maken) want alleen als ik Call you Up hoor.... damned.... so good...
helaas luk het ff niet om de Glass (ook demo versie) on line te zetten, maar deze klep snap net XP
Plaats reactie