Semi nieuw in de tabletop wereld!

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
IvarDaniël
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 11:58

Semi nieuw in de tabletop wereld!

Bericht door IvarDaniël »

Hallo iedereen,

Mijn liefde voor tabletop games blijft met de dag groeien.
Een maandje terug heb ik dan ook de Pathfinder beginnersbox aangeschaft en wat was dat geweldig!

Samen met wat vrienden uit Rotterdam hebben we één sessie gespeeld en dat beviel ons wel.
Helaas is de motivatie van de andere spelers een beetje weggezakt en lijkt het organiseren van een nieuwe sessie tot op heden lastig.

Om deze reden heb ik mij geregistreerd voor dit forum, in de hoop nieuwe mensen te ontmoeten met de zelfde voorliefde voor rpg's als ik.
Mijn ervaring is op zijn zachts gezegd weinig.
Ik heb 2 keer aangesloten bij een groep die DnD 3.5 speelde, één maal een campaign WoD gedaan en dus nu zelf de rol van DM aangenomen om de Pathfinder beginnersbox te leiden.

Mijn voorkeur voor spelen gaat uit naar Pathfinder omdat dit mij iets toegankelijker lijkt als nieuwe speler.
Ik zou daarom ontzettend tof vinden om een keertje aan te sluiten bij een groep in de buurt van Rotterdam (Als speler, niet als dm).

Met vriendelijke groet,
Ivar
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum! Ik zie dat je ook gepost hebt in "party gezocht Rotterdam", en ik denk dat dragonraper wel vrij snel zal antwoorden.

Zelf speel ik in een groep in Schiedam, maar wij doen ODM/DSA.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Nieuweling

Bericht door dragonraper »

De ,,dragonraper,, heeft geantwoord. :D
dungeons& dragons club schiedam
IvarDaniël
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 11:58

Bericht door IvarDaniël »

Wijlen Fandath Ryne schreef:Welkom op het forum! Ik zie dat je ook gepost hebt in "party gezocht Rotterdam", en ik denk dat dragonraper wel vrij snel zal antwoorden.

Zelf speel ik in een groep in Schiedam, maar wij doen ODM/DSA.
Bedankt! Inmiddels als een afspraak kunnen maken met Dragonraper! Zaterdag mijn eerste sessie (en hopelijk niet de laatste!)
Plaats reactie