Vraag aan Paul

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Vraag aan Paul

Bericht door Tarmba »

Ik kreeg een vraag van iemand waar ik zelf negatief op moest reageren omdat de mijne en jaar of zeven geleden per ongeluk bij oud papier kwamen
Zijn er nog copies van het blad De Morgenster ?
Denk als ze er nog zijn Paul dat weet
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Hopelijk wel. Ik heb mijn exemplaren ooit aan Cor uitgeleend (want hij was er zelf een stel kwijt). Hij was toen van plan alles te scannen en online te zetten, maar dat is er nooit van gekomen. Als ik weer eens bij hem langs ga, zal ik er naar vragen - misschien ga ik zelf dat goede voornemen wel uitvoeren.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Oke ik heb nu ook een ODM site die ze graag op hun site zouden willen plaatsen.... toch legendarisch hahahaha

Bij die site haal ik momenteel veel scenario's vandaan.... zit nu op 13 geloof ik

De gene heeft zelf een aantal (je geloof het bijna niet) morgensterren en omdat het om vertalingen van de eerste uitbreidingsdoos (die nooit in NL is verschenen) gaat willen ze graag deze en de Kobold vertalingen als standaard gebruiken als zijnde de doos, nr 10 t/m 23 heeft hij....
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Binnenkort zal ook deel één tot acht op de facebook pagina staan...
Blad blijk er echt toe doen
Enige goede ODM .2 vertalingen
Plaats reactie