Hallo! nieuw hier

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
sanse1992
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 21 oktober 2016, 12:16

Hallo! nieuw hier

Bericht door sanse1992 »

Heyo!

Mijn naam is Sander, ben 24 jaar, woon in Numansdorp (in de Hoeksche Waard) en heb een redelijke periode DND 5e gespeeld. Sinds dat ze bij Magic United gestopt zijn met DND heb ik het niet meer kunnen spelen wegens gebrek aan locatie. Toch begint het weer te dringen en na wat zoeken kwam ik dit forum tegen.

Naast DND speel ik zelf nog aardig wat MTG (voornamelijk EDH en Modern) en andere games. Verder ben ik ook bezig met een opleiding voor programmeren en hoop ik later zelf wat games te maken.

Mocht er nog plek zijn bij een DND groep in Rotterdam op de vrijdag avond of de zaterdag dan hoor ik het graag.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het niet meer zo vreselijk actieve forum. De beste kans bieden de groepen van Dragonraper. Hij kijkt af en toe wel op het forum, dus wie weet.... misschien helpt het om het ook nog bij "Party gzocht Rotterdam" te zetten.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie