hellow

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Black_Wolf_Felina
Horige
Berichten: 7
Lid geworden op: zondag 18 september 2005, 18:02

hellow

Bericht door Black_Wolf_Felina »

hallow iedereen

Ik ben nieuw dus ik zal me ff voorstellen.
Mijn naam is Gerdine maar ik word graag Felina genoemt.
Ik ben 16 jaar en gek op RPG. Ik doe het nu nog op schrift en online maar ik wil het graag ook in het echt proberen.
Mijn hobby's zijn Toneel, schrijven en lezen. Ik ben gek op dieren en doe ook een dierenverzorgings opleiding.
Nou dit ben ik Geef al je gekke vragen maar dan kijk ik of ik ze kan beantwoorden.
Kus
Felina Black Wolf
Felina Black. The wolf cry's in the night. It calls to me. The full moon apears, I become a wolf once more and cry back. The hunt is on!
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Dag Felina, welkom op het RRPG forum :)

Als je dat wilt, kun je misschien wel een RPG game joinen, er zit misschien wel iets tussen wat je leuk vindt, of wat je interesseert. Volgens mij ben je ook het jongste nieuwe lid :D
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Hoi, ik weet niet of er op het moment nog sessie bezig zijn. Mijn eigen groep is helemaal gestopt en de groep van thekkur waggelt nog een beetje onzeker. Als we weer wat opgaan zetten zullen we het laten weten. Kijk vooral in het party gezocht forum en meld je aan bij een groep.
Vertel anders wat meer over jezelf, wat voor muziek/boeken en films je leuk vind bv. Zodat de game masters een beeld van je kunnen krijgen.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Felina!

Nog een Rotterdamse Roleplayster! Welkom!
Die hobby's kun je allemaal samenvoegen in RPG... behalve misschien het dierverzorgen :) Als je wilt beginnen met spelen is dit de ideale plaats. Er zijn nu nauwelijks langlopende spellen, er zijn vooral veel korte scenario's die worden gespeeld. Je kunt die vinden onder 'party gezocht', daar bieden game masters games aan en kun je aangeven naar wat voor spel je op zoek bent.

Welke games speel je nu op schrift?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Dier verzorgen? Met een familiar kom je al een heel eind! 8)

Anyway, welkom.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Murdoc schreef:Dier verzorgen? Met een familiar kom je al een heel eind! 8)

Anyway, welkom.
D&D nerd... :roll:
Afbeelding
Black_Wolf_Felina
Horige
Berichten: 7
Lid geworden op: zondag 18 september 2005, 18:02

Bericht door Black_Wolf_Felina »

Hey bedankt iedereen

Ik zal nog wel kijken op Party en zo
van wat voor films ik hou
Nou romantische comedy's en gewone comedy's En fantasy natuurlijk
Mijn lievelings fantasy film is The mists of Avalon.
Mijn gewone lievelingsfilm Is De leeuwen koning =P
Ik ben ook helemaal gek van harry potter maar niet zo van Lord of the rings.
Mijn favo muziek is Rock maar ik hou van zo'n beetje alles =D
Ik ben nu met heel veel rpgs op schrift bezig Ik schrijf altijd alles door elkaar dan verveel ik me niet zo.
Ook ben ik bezig met een boek The Wiccan Circel.
Nou ik spreek iedereen later wel Kusjes
Felina
PS Stel gerust nog meer vragen
Felina Black. The wolf cry's in the night. It calls to me. The full moon apears, I become a wolf once more and cry back. The hunt is on!
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Harry Potter? Liever dan LOTR? Pas maar op hoor, dalijk krijg je een ban. :wink:

Hoe ben je hier terecht gekomen?
Black_Wolf_Felina
Horige
Berichten: 7
Lid geworden op: zondag 18 september 2005, 18:02

Bericht door Black_Wolf_Felina »

Nou ik hoop dat ik toch een beetje mijn eigen mening mag hebben :P hihi

Ik ben via de elf fantasy forum hier gekomen. Ik kom daar elke dag en rpg daar ook Daar heet ik Wolf Cry Felina.
Felina Black. The wolf cry's in the night. It calls to me. The full moon apears, I become a wolf once more and cry back. The hunt is on!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Reken maar dat je een andere mening mag hebben! Murdoc moet je gewoon negeren, doen wij ook altijd :)

Maarreh, wat voor rpg zou je willen spelen? In het forum 'roleplaying' kun je ook online spelen, maar dat loopt niet zo. De spelers hier rpg-en toch liever in het echt. 8)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

dat zeker... er gaat niks boven tabletop roleplayen :D

Ik ben eerlijk gezegd ook niet meer zo gecharmeerd van LotR. Het was op het moment wel tof, maar uiteindelijk vind ik het alleen maar een lading van lastige namen, special effects, en te weinig film materiaal om alles uitgewerkt te zien. Oh ja, en laten we vooral niet "king of the hill with my flashlight" Sauron vergeten... wat was DAT suf zeg... Einde had wel spannender mogen wezen.
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Als je lotr gaat vergelijken met harry potter kijk je toch naar de boeken en niet naar de films. Dat is zoiets als een foto van een appel te vergelijken met een foto van een peer, je ziet wel de verschillen maar proeft ze niet.

Bij mij heeft dan LoTR om vele redenen de voorkeur boven Harry potter, waarin ik tot halverwege het eerste boek ben gekomen.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Black_Wolf_Felina
Horige
Berichten: 7
Lid geworden op: zondag 18 september 2005, 18:02

Bericht door Black_Wolf_Felina »

Ik heb de boeken van Lotr niet gelezen dus ik kan daar niet over mee praten maar ik ben wel teleurgesteld over harry potter deel 6 ik vond hem niet zo geweldig meer gehaast. Over de films begin ik niet Die klopen niet eens met de boeken. Maar ik rpg meer met vrienden over msn dat is echt leuk dan hoef je ook niet lang te wachten op antwoord en zo misschien ook iets voor jullie??
Felina Black. The wolf cry's in the night. It calls to me. The full moon apears, I become a wolf once more and cry back. The hunt is on!
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Er zitten 2 meiden in mijn klas die dat doen... die RPGen ook weleens gewoon hele dagen met elkaar... Harry Potter characters doen ze na. Tis soms vermakelijk om te zien, soms vind ik het een beetje.. teleurstellend tegenover hun. RPGen over msn... vind ik niet zo boeiend, want je kan het niet spelen, maar zuiver typen.

Bij tabletop RPGen krijg je ook meteen je antwoord, en praten gaat sneller dan typen :D
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Ik heb het vroeger op school ook wel gedaan, maar met mijn modem doe ik het liever niet. Ik vond het wel leuk, maar het is idd niet hetzelfde als 'gewoon' rpg-en.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik heb ooit met Tim en Tijn een sessie gedaan over IRC dat bij het oude forum ingebouwd zat.

Ach, rollenspellen met vrouwen :o


Dulce et decorum est pro alea mori.
Black_Wolf_Felina
Horige
Berichten: 7
Lid geworden op: zondag 18 september 2005, 18:02

Bericht door Black_Wolf_Felina »

Ik vind het heel leuk en ik denk dat je daar de efects wat meer kan laten uitkomen. Als ik een spreuk doe int echt dan merk je daar niks van of weinig al doe ik het in een verhaal dan gebeurd het ook echt maar jah ieder zijn eigen mening
Felina Black. The wolf cry's in the night. It calls to me. The full moon apears, I become a wolf once more and cry back. The hunt is on!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Alles wat je kan typen kan je ook uitspreken en soms zelfs uitbeelden!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=313

Hier, BWF, als je interesse hebt moet je hier een berichtje achterlaten :) Gaan we eens even kijken wat jij kan doen aan roleplayen ;) We zoeken nog een 5e 'man' voor de groep. Vrouw/meisje mag ook.
Afbeelding
Black_Wolf_Felina
Horige
Berichten: 7
Lid geworden op: zondag 18 september 2005, 18:02

Bericht door Black_Wolf_Felina »

Ik kijk wel ik ben nu druk bezig met school ik doe nu alleen nog online tot ik meer tijd heb en zow
Felina Black. The wolf cry's in the night. It calls to me. The full moon apears, I become a wolf once more and cry back. The hunt is on!
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Ach, rollenspellen met vrouwen
wat de hel bedoel je hier mee. klinkt erg vrouw onvriendelijk.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Maartje
Edelman
Berichten: 74
Lid geworden op: maandag 23 januari 2006, 23:21

Bericht door Maartje »

Ik dacht dat hij bedoelde dat hij zelf een jurk wilde aantrekken? :lol:
Als je bent wat je eet, laat mijn groenten dan maar zitten.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik vermoedt dat het een wens is ;)
Overigens moet er wel vermeldt worden dat de persoon in kwestie (vincere) al meerdere malen een dame/meisje heeft gespeeld.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie