Uitje RRPG

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Uitje RRPG

Bericht door Thekkur »

Zoals op de beginpagina van het RRPG vermeld gaat er binnen twee maanden een eerste officiele RRPG-meeting plaatsvinden. Wat de invulling van deze dag zal gaan worden of waar het gaat plaatsvinden weet ik nog niet.
Suggesties zijn welkom!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Drinken met de Moggester natuurlijk. Tijn, je hebt die foto van Tim's verjaardag verwijderd geloof ik, pleur die nog eens hier :p


Dulce et decorum est pro alea mori.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

laten we naar het trollen en elven fest gaan....
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

LARP?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ja toll... elven trollen fest is toch hetzelfde als LARPEN? Ik dacht eerder een iets van een aantal gm's die iets voorbereiden en dat je als speler kunt wisselen tussen korte games.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

volgens mij is dit al de derde keer dat je met zo een idee komt, niettemin lijkt het me leuk. Ik schrijf me in met een DarkSun geinspireerde adventure.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Drie maal is scheepsrecht :) En ook nog de vraag; waar?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Vincere schreef:Drinken met de Moggester natuurlijk.
Goed plan!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

we zouden iets bij mij kunnen organiseren maar rust is niet gegarandeerd.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Aangezien het dan zomer is (heel misschien beter zelf nog een maandje wachtten...?).. ik ben er voor om mijn oude idee (een RPG picknick) bij een wasteland achtige stukje R'dam (waar het rustig is en toch in de stad) te doen. Ik heb die locatie een tijd geleden alhier omschreven en mijn lijkt het super om daar te gamen, eenmalig i.i.g.

Voorwaarden voor een succesvolle dag: klapstoelen en tafeltjes, een mooi windstille dag, zat vreten en drinken, een paar groepen en het busje van Cali's pa. Zie het als Cali' verjaardag of een van zijn pa's feestjes maar dan met RPG en erbij, kan niet beter lijkt mij.

Voordelen van zo'n treffen: het is buiten wat in de zomer de gezelligheid wel bevordert (we zitten al genoeg in muffige slaapkamertjes, kelders en krkpanden, ruimte zat voor zo veel groepen als we willen, sferische omgeving.)

S'avond kunnen we evt. een vuur maken (moet dan wel met enig beleid) en (vega)worstes, marshmellows maken ha ha. En wat drinken.

Lijkt mij dope.

Nadeel het behoeft een klein beetje geloof en organisatietalent...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Op zich ook nog wel een goed idee. toch blijf ik vinden dat er vóór die tijd nog best een rpg-meeting kan komen. Overigens ben ik wel van mening dat het een beetje een 'aansprekende' locatie moet zijn, maar ook niet 'hoogdrempelig'. Bedoelende: het moet aardig te bereiken zijn en een goeie locatie, dus geen half legale locaties.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Zou niet weten waarom de locatie die ik voorstel 'half legaal' is. Is een stuk land wat braak ligt. Tenzij wij daar tenten gaan opslaan of manshoge vuren gaan bouwen waar we naakt omheen dansen voorzie ik geen problemen.

De locatie is in de buurt van Spangen, niet echt ver of moeilijk bereikbaar dus. Er stopt een bus vlakbij.

Maar goed een veel saaier alternatief is museumpark. Maar ja dan krijg je de 'Aapjeskijkende Rubbernecks' op je dak en daar is een vuur zeker niet mogelijk etc etc. Lijkt mij persoonlijk een stuk minder.

Kralingse plas zou dan misschien nog beter (maar nog steeds ook wat saaier) zijn, daar zijn nog wel wat plekken waar je je af kan zonderen.

Voor alle locaties geld dat je een makkelijke meeting point kan hebben en dat mensen elkaar daar treffen of even bellen en opgehaald worden.

Ik zou cali's huis/werkplaats van zijn pa ook prima vinden, maar grote nadelen:

Je zit binnen.

Ik denk niet dat we van zijn familie kunnen eisen dat ze allen een dag weg blijven van huis. Maar rust en ruimte hebben voor deze meeting lijkt me ook wel super belangrijk. Lijkt me dat we RPG ers onder elkaar willen zijn, niet nerdige outcasts omringd door mensen die je aan het checken zijn.
Plaats reactie