Nog een nieuwe

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Antares
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 15:55

Nog een nieuwe

Bericht door Antares »

Ik zal me ook even voorstellen.
Jeroen is de naam Den Haag de woonplaats. Ik heb lang gespeeld en wil dat graag weer een vervolg geven, hetzij als DM of als speler.

Verdere informatie die je evt zou willen hebben kun je natuurlijk altijd gewoon vragen. Ik ben over het algemeen wel beschikbaar.
Every day is the same, especially tuesdays
Antares
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 15:55

Bericht door Antares »

Nog even een update, want ik denk dat mijn info ietwat semier is ;)

Ik heb een aantal jaren Table top gespeeld en ook een hele lange tijd online. Dan voornamelijk play by post. hier heb ik ook diverse games voor opgezet en ook onderhouden als admin. Ik ben een aantal jaar ook DM geweest daar. Dit was allemaal text based, dus geen mmorpg zoals WoW of iets dergelijks.

Dus als je daar evt meer over wil weten...
Roep gerust. Ik heb nog ideeen genoeg. Ik heb alleen een gebrek aan tijd om me daar ook echt in te gooien op dit moment.

Anders had ik al wel weer iets opgezet online denk ik...
Every day is the same, especially tuesdays
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Weest welkom! Het aantal Hagenezen op het forum groeit gestaag :)
Hoe zou je je speelstijl omschrijven? Vergeet je niet in te schrijven voor het daadwerkelijke gilde!

Hoe ben je hier terecht gekomen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Antares
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 februari 2006, 15:55

Bericht door Antares »

Hmm mijn speelstijl... tsja... ik denk dat het realistisch met een knipoog is. Dat is natuurlijk wel weer erg globaal, omdat zo'n beetje alles semi realistisch is met roleplayen.

Ik ben een beetje een allrounder met een lichte voorkeur voor magie en religie binnen de verschillende games. Ik kan dus feitelijk alles spelen, al moet ik zeggen dat de bad guy spelen altijd erg leuk is en blijft. Dievengildes roleplayen... in al zijn slechte vormen is wel erg leuk om zo nu en dan eens te doen.

Als DM wil ik eerst alles tot in de details weten... en vervolgens toch mijn eigen interpretatie eraan geven... dus een beetje uit de losse pols, ik laat me dus meer door de party leiden in wat zij willen... grote plots worden toch wel uitgespeeld. Ik probeer dus wel te sturen, maar doe dat in veel mindere mate. Als DM speel ik meestal wel mee, zo heb ik ook wat IC invloed, maar ook dit is minimaal.

Ik ben overgens geen powerplayer, hoewel ik vaak wel een van de meest powerful players ben in de party's.

Hoe ik hier ben gekomen... zoekmachine
zoekende naar spelers in regio den haag... vandaar
Every day is the same, especially tuesdays
Yesse
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: maandag 31 januari 2005, 0:22

Spelersgroep in Den Haag zoekt speler

Bericht door Yesse »

Hoi, wij zijn een spelersgroep in Den Haag die een nieuwe speler zoekt...
"Show me a Hero and I'll show you a Tragedy waiting to happen..."
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Elrohir woont/woonde in Den Haag, maar ik heb hem al lang niet meer gezien op het forum.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Yesse
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: maandag 31 januari 2005, 0:22

Bericht door Yesse »

Ah...dat is nou net weer jammer dan :)
"Show me a Hero and I'll show you a Tragedy waiting to happen..."
Plaats reactie