Een meeting

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik vond het ook 'gezellig' gisteren ;) Het klopt dat ik even wat andere dingen aan m'n hoofd heb, maar ik ben nog wel steeds van plan de meeting te gaan organiseren. Hoe meer onofficiele meetings hoe beter!

Wat betreft die printer: onwijs tof van je! Om heel eerlijk te zijn: ik heb hem nog steeds niet gebruikt (hij staat ook bij mij thuis te verstoffen) maar ik had nog wel de intentie hem te gaan gebruiken. DrC heeft ook nog geen printer, dus hij komt sowieso goed terecht! Had jij nog behoefte aan een gasstel? staat nog bij mij te verstoffen namelijk... kun je wat mij betreft zo meenemen! Of ik kan hem een keer komen brengen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Wat betreft gasstel, ik ben voorzien (misschien ooit in toekomst) maar dank! Oh enne die Cola is prima zoals het nu is, die Cola is 'on the house'. :)

Wat betreft 'meet' a.s. vrijdag, bij nader inzien lijkt me te kort dag en ook te veel gedoe, wellicht in toekomst een keer.

Maar, heb jij (Cali) en evt. andere mensen (Vincere?) van dit forum zin om eens langs de game night te gaan van de Gameshop, lijkt me wel leuk om daar met meerdere mensen eens 'acte de presence' te geven? Iemand interesse?
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Al meer bekend dan?

Als ik kan, ga ik zeker de reis maken!

Maken jullie je het je niet te moeilijk misschien met een hele dag ervan maken en meerdere RPG te willen en een etenje en een borrel en nog een avond er aan vast te plakken?

Waarom niet een praatje over een interresant onderwerpje, beetje geschiedenis van RPg forum enz. en dan een borrel en wat geouwehoer.
Misschien een paar rpg-demonstratietjes of weet ik veel wat en dat is het? (voor de eerste keer)
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

hmmm, ik kan dus zondag alleen maar tot een uur of 3, hoe laat begint het?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

nah, niet te moeilijk... het gaat vooral om de gezelligheid. :) en op een praatje zit niemand te wachten toch?!

goeie, van die tijd! gaan we online zetten!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Beschrijvingen staan op http://www.roleplayers.nl/meeting.htm klik op 'teasers'. In principe zou het neerkomen op twee games. Maar in de praktijk denk ik dat het gewoon één lange game wordt die verder gaat na de dinnerbreak. Daar kijken we op dat moment even naar.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

En heb ik wat gemist? En zo ja/nee, wat dan?

Hoop dat jullie het erg naar zin hebben gehad! :D

Ik zelf was idd niet van partij, vanwege werk, voornoemde factoren en was best druk bezig met voorbereidden verhuizing (spullen sorteren, wegdoen, ordenen).

Nieuwsgierig naar wat impresses over meet van mensen? Cali? Thekkur? Karma? Fandath? Anderen?
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

...tja je was er niet...

hehehe

De meeting was gewoon enorm gaaf! Een goede opkomst, die-hard gamers. veel verschillende games, helemaal super!
Volgende maand weer.
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

De meeting was een succes - moeten we vaker doen. "De thuisblijvers hadden ongelijk" – om maar eens een cliché te gebruiken.
Er waren zes sessies: 's middags D&D door DrCaligari, Vampire door storyteller en D&D door Dragonraper, daarna Macaroni door Thekkur en later op de avond Star Wars door Lord Xcapobl en nog eens Vampire door storyteller.
D&D werd prima gedaan door DrC, liep vlot en was toch leuk. Het godenkind wisten we precies op tijd te bevrijden. Mooie planning qua tijdsduur ook.
Bij Macaroni heb ik me met drie borden en hulp bij het afwassen stevig geweerd.
Vampire was heel sfeervol en spannend, maar we hebben het qua tijd niet helemaal gered en zijn dus geëindigd met het goede voornemen om het nog eens af te maken / nog eens iemand af te maken.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ridder Pim
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: maandag 22 januari 2007, 14:27

Bericht door Ridder Pim »

Was geslaagd idd! :D
Wanneer is de volgende meet?
Life is a sexual aquired disease with a 100% mortality
v1nce

Bericht door v1nce »

Nou blij dat jullie het naar je zin hebben maar dat zou niet per se iets zeggen over of ik het naar zin had gehad of niet. Ben benieuwd naar Cali's impressies, zijn smaak komt toch wil dichtste in buurt van mijne. Hij komt zo buurten, ben benieuwd.

Overigens hoe veel was de opkomst?
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

De opkomst was minder dan verwacht, naar ik begreep zijn er toch wel zo'n 10 mensen weggebleven (Thekkur heeft de precieze cijfers).
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wat mij betreft ook een geslaagde dag! In totaal 16 mensen, minder dan verwacht. Maar een hoop verschillende games, en een hoop nieuwe gezichten. Leuk om te zien vond ik ook dat er veel verschillende game typen/stijlen vertegenwoordigd waren. En de kop is eraf! Volgende keer gaat het een stuk sneller. Volgende meet moeten ST en ik het nog even over hebben, maar gaat zeker niet lang duren!

@V1nce: Wat ben je toch weer heerlijk positief! ;) Ik denk om eerlijk te zijn dat de dag niet zou hebben voldaan aan jouw verwachtingen, en dat je het niet naar je zin zou hebben gehad. Just not your kind of gamers.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Hey, goed dat het bevallen is, dat betekend dat ik er volgende keer wel bij kan zijn ?!

Sorry, maar het lukte me niet meer om te komen , vanwege aansluitingen, afspraken en tentamenweek, ben ik nogal chaotisch. Baaaaaluh!
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

@ V1nce: ach, nogmaals je was er niet bij, dus je zal het niet weten... Kom de volgende keer, niet geschoten...

@ Karma: je wordt volgende keer met klem verwacht en bent ook min of meer verplict een van mijn games mee te spelen (al is het maar als Lijdend voorwerp!)

@ meeting bezoekers: dank voor jullie komst het was enorm!
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
v1nce

Bericht door v1nce »

Thekkur schreef:Wat mij betreft ook een geslaagde dag! In totaal 16 mensen, minder dan verwacht.

@V1nce: Wat ben je toch weer heerlijk positief! ;) Ik denk om eerlijk te zijn dat de dag niet zou hebben voldaan aan jouw verwachtingen, en dat je het niet naar je zin zou hebben gehad. Just not your kind of gamers.
Wat zal ik er eens van zeggen: positief/negatief of realist met enige zelfkennis van eigen smaak, tis maar net hoe je het zelf wilt zien. Maar bedankt dat je zo eerlijk bent Thekkur, daar heb ik wat aan! :) Idd, ik voel me het prettigst bij een specifiek soort gamers en die zijn nogal schaars gezaaid, maar who cares, maakt niet uit wat mij betreft. Blij dat het voor de mensen die wel kwamen wel aan smaak en verwachting voldeed, daar gaat 't tenslotte om! :)

16 Personen, is wel ongeveer wat ik verwacht had en geloof ik ook eens in andere topic voorspelt.

@ ST. Nah. Ik denk dat ik pas, ook volgende keer. Ik vertrouw het relaas van Cali (die het overigens best goed naar zijn zin had naar ik begreep uit zijn woorden dat het wl. voor mij niet zou hebben opgegaan) en Thekkur prima, maar who knows, misschien dat ik van gedachten verander. Niet geschoten is altijd mis maar soms is schieten met een bord voor je kop (en dat zou ik hebben als ik met mijn verwachtingspatroon en wensen toch zou zijn gegaan) niet zo verstandig ha ha! :lol:

Nogmaals is niet zo relevant, wel belangrijk is dat 't Goed is dat het nu eindelijk geweest is en dat jullie het nog een keer gaan doen. Veel succes!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Thekkur schreef:Wat mij betreft ook een geslaagde dag! [...] En de kop is eraf! Volgende keer gaat het een stuk sneller [...] maar gaat zeker niet lang duren!

Hoe zit het hier eigenlijk mee?


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Nou, ik heb nog steeds een bord voor me kop! ;)

Nee effe serieus, ik weet het niet maar vermoed dat Thekkur tegenwoordig natuurlijk wel vele andere dingen te doen heeft en drukker is dan voorheen.

Grappig ook om weer eens een oude post van ST te lezen aangezien die gozer weliswaar een getalenteerde RPGer bleek maar ook een backstabber zak van de eerste categorie. Blij dat die weg is.

Maar on topic: misschien voelt iemand anders zich geroepen om een impromptu meet te organiseren. Misschien kunnen we gewoon bij zuipen en evt gamen bij Fandath,.... :lol: :wink: Lijkt me nu ik er zo over nadenk best ok.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

v1nce schreef:Grappig ook om weer eens een oude post van ST te lezen aangezien die gozer weliswaar een getalenteerde RPGer bleek maar ook een backstabber zak van de eerste categorie. Blij dat die weg is.
Nou nou, dat hoeft nou toch ook weer niet (hier).

Ja ach, was aan het forumtrollen en zag toen dat het hoogste aantal gebruikers online 71(!) was en moest toen aan de meeting denken. Ik las de thread nog eens door om te kijken of er nog foto's van waren en las toen bovenstaande, vond het wel illustratief voor het maken van plannen. ;)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Dat waren vast geen 71 echte gebruikers.

Ik heb ook wel weer eens zin in een meeting. Zou zelfs wel bij mij kunnen, hoewel het dan wel wat bescheidener in omvang zou moeten zijn dan vorige keer.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wat ST betreft: daar mag al het nodige over gezegd worden ;)

anyway, een meetingkje lijkt me wel weer leuk, impromptu meetings zoals eerder aangegeven zijn natuurlijk altijd welkom! maar het kan ook wel weer eens leuk zijn juist iets te organiseren wat ook weer eens wat nieuw bloed op af komt. niet dat jullie bloed me niet meer smaakt hoor... :D

wat zouden jullie op een meeting willen zien? ik denk dan weer een aantal verschillende rpg/boardgames?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Tja, RPG / boardgames, daar gaat het hier wel zo'n beetje over. :wink:

De RPG sessies bevielen me wel vorige keer. Een bordspel kan ook, of meerdere - dan zouden we even moeten nagaan of mensen een voorkeur hebben voor meerdere korte spellen of voor een langer spel.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wijlen Fandath Ryne schreef:Tja, RPG / boardgames, daar gaat het hier wel zo'n beetje over. :wink:
we zouden natuurlijk ook een meeting kunnen houden waarbij we niet gaan roleplayen, maar debatteren over de fijne zaken des levens ;)

het lijkt me wel tof als we bijvoorbeeld een deel van de avond inplannen om alleen maar te ouwehoeren. ik miste vorige keer de tijd daarvoor. we waren constant bezig. oja, en deze keer ga ik niet voor jullie koken :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Zeg en is er nog een mogelijkheid voor mij om het RPG volk toe te spreken vanaf een kansel? Dat ik dan met mijn handen slaand op het hout en wild gesticulerend oreer over de 'Verachtelijke 4th edition!' en dat een ieder die geen Eko Deo gebruikt naar de Eko hell gaat...? :wink:

En misschien kan ik ook nog in debat gaan met Fandath over 'Science VS. Humanism'... :lol:

Nah als ik kom ga ik wel beetje RPG en, nachos en cola verorberen en ouwehoeren vermoed ik.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

RPG, boardgame, debat en ook nog slap ouwehoeren. Ik zie een RRPG-marathonmeeting aankomen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie