Een meeting

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

v1nce

Bericht door v1nce »

Grrrristus! Is er nog steeds geen datum voor meet? Ik dacht dat die al lang en breed geweest was. Oh well.
v1nce

Bericht door v1nce »

Nou ja, elk nadeel heeft zijn voordeel, betekent wel dat ik mee kan doen met de evt. meeting,.... in 2009... ;)
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

En afhankelijk van hoe lang het nog duurt...

Zijn er tegen die tijd dan niet ook al een paar krakende roleplayers ?
:D
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Lord Xcapobl schreef:En afhankelijk van hoe lang het nog duurt...

Zijn er tegen die tijd dan niet ook al een paar krakende roleplayers ?
:D
tegen die tijd... hahah ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

.... de scene groeit en spreidt zich uit over nederland....

Maaruh die croncrete plannen voor een bijeenkomst zal wel leuk zijn namelijk als het dit jaar nog gebeurt.
v1nce

Bericht door v1nce »

Om deze thread maar weer eens wat leven in te blazen.. zijn er nog plannen voor die meeting,... gaat het voor Kerstmis nog lukken wellicht?

Lijkt me tof als het zo ver komt.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

dewze post is gericht aan v1nce en storyteller: zullen wij een avondje bij elkaar gaan zitten om eens te bomen over het rrpg? donderdagavond 5 oktober bijvoorbeeld bij mij thuis?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ja, ik ben wel voor, lijkt me goed om wel een keertje weer bij elkaar te komen, of we nou bomen, RPG en of wat dan ook. In de Freetime lijkt me idd misschien wel inspirerend.

Wat de meeting betreft, als (hoeft niet wel leuk) we dat nog gaan doen vind ik dat we niet meer moeten ouwehoeren, off line of niet, maar gewoon een datum en locatie prikken en zien waar schip strand. Lijkt me onzinnig om heel veel te verwachtten en te plannen als uiteindelijk het best mogelijk is dat maar 8 personen komen (zo veel actieve mensen heeft dit forum ongeveer). Natuurlijk kunnen er ook veel meer komen maar zou mij erg verbazen als we de 15 overschrijden. Lijkt me niet aantal waardoor we als gekken moeten plannen en waardoor de meeting nog eens een half jaar uitgesteld hoeft te worden.

Nu ik er over nadenk ben ik erg voor de meeting in de Free Time warrior tijdens een Gamenight: Voordelen: Nieuwe Zieltjes winnen, flyers kunnen plakken en uitdelen, meteen een plek bij iedereen bekend die centraal is en waar we zo vaak als we willen kunnen samen komen aangezien die openbaar is. Bij iemand thuis lijkt me meer iets voor vaste sessies. Als we in freetime warrior doen moeten we denk ik niet verwachtten dat we lange, rustige super goede sessies zullen hebben tijdens meeting maar wel dat het gezellig en nuttig kan zijn.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

in het weekend of vrijdag kan ik ook wel trachten te komen
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

het zal een zondag worden waarschijnlijk van 12:00 tot 20:00 met uitloop tot 22:00 voor diegenen die niet 's avonds hoeven te werken. ik verwacht dat het bij mij op de groep kan (3 verschillende lokalen) das goed bereikbaar met ov, en legio eet-gelegenheden voor die mensen die met de vaste prak mee willen eten.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

He? Door wie/hoe is die waarschijnlijke dag en locatie besloten..? Overigens zijn die tijden en dag voor mij een stuk ongeschikter dan vrijdag.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

[start flamewar]
@ V1nce: Die zijn niet "besloten" maar voorgesteld, en dat door de mensen die proberen de meeting een feit te maken, ipv er slechts over te 'posten op dit forum. ;-)
[/end flamewar]
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

nee, op zondag is er niets. binnen 20 minuten zit je er met lijn 25 vanaf het centrum. er is legio parkeergelegenheid, en voordeel is dat er verschillende ruimtes zijn. de freetime warrior heeft er maar één toch?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Freetime warrior heeft idd een (grote) ruimte met veel tafels. Ik vind OV naar voorgestelde plek niet aantrekkelijk klinken, zeker niet al je s'avonds later terug wil aangezien het OV dan onregelmatig/weinig rijd. Het klinkt toch een beetje als een uithoek en zou de plek niet centraal moeten zijn voor zo veel mogelijk mensen ipv voor 2...?

Ik zie het voordeel van voorgestelde plek boven Cali/Thekkurs huis eigenlijk geheel niet. Dat huis heeft nl zo ver ik kan zien alles wat andere plek heeft en meer + is centraler.

Ook ik blijf ik nog veel meer voelen voor de Free Time warrior, zijn daar ook legio eetgelegenheden in buurt, goed om de scene en die shop met elkaar kennis te laten maken, we betrekken meteen (nieuwe!) evt. spelers en DM's bij elkaar (HET doel van de RRPG en wellicht oom de meeting toch..?!)

@ ST, hee ik kan flamen als de beste dus om er even op in te gaan. ;) Neem het ajb niet te serieus of persoonlijk! We zijn allemaal bevriend zo ver ik weet, wil ik ook graag zo houden! Niks mis met Flames als ze tot iets positiefs leiden!

Ik en Cali zeuren idd al maanden over meeting maar daarnaast hebben we ook continue geprobeert om het concreet gewoon te doen maar dat werd iedere keer door andere (en hun overwegingen) uitgesteld. Dit is geen aanval maar eerder een feit. We zeiden elke keer: Waarom wachtten we nog? Waarom doen we moeilijk over details..? En dan stelden we plekken of soms zelfs streefdatums voor en vervolgens gebeurde er niks of werd dat min ofmeer onmogelijk gemaakt. Feit is dat ik met Cali het Gildehuis en samen met andere het bovengenoemde huis heb gekraakt en dat daar daadwerkelijk veel gegamed is ipv van alleen maar maanden vage plannen maken. Daarnaast hebben we samen aan die flyer gewerkt die nu eindelijk in gamestore ligt en getracht vele sessies op te starten (soms met veel en soms met minder succes dat wel). Dit niet om te zeggen dat andere niet veel gedaan hebben maar om even aan te geven dat wij daadwerkelijk JUIST concrete en tastbare dingen willen doen maar dat als niet lukte dat ook zeer vaak aan anderen lag. Mensen zijn te druk, willen of verwachtten (te) veel van de meet enz, spreken hun veto uit of beslissen anders.. tja, wat kan je dan nog doen...

Aan Thekkur en ST of zijn jullie niet degene die de waarschijnlijke dag en plek hebben overworgen, zo ja excuus... stel ik de vraag: wat hebben jullie dan concreet gedaan voor de meet behalve er wellicht offline over ouwehouren...?

Ouwehoeren blijft ouwehouren off line of niet,.. actie is wat er nodig is. Word de nu voorgestelde data weer zo een ding/post waarover we maanden later lacherig en frust zeggen van "oh ja we zouden een meet hebben he ha ha, wie weet over een jaar." of gaat het nu ook gebeuren?

Ik heb toendertijd (samen met Cali) aangeboden om evt. met fietskar eten en drank te scoren, een game te runnen, praktische dingen te regelen etc. Ik denk dat we dat nog steeds wel willen. Blijft bij mij de vraag bestaan of jullie daar wel tijd voor hebben en het ook daadwerkelijk gaan doen binnenkort. Laten we hopen van wel en dat het dan op zo een plek en manier gebeurt dat wij het ook zien zitten en kunnen helpen! Het gaat om de meet, niet om personen en niet echt om plekken lijkt mij zo. Misschien kan ik dan ook beter spreken over 'Ik' dan wij, maar ik neem aan dat Cali me vast wel corrigeert als hij het oneens is met bepaalde dingen die ik schrijft.

-End of Rant
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Ik hoor wat het gaat worden...

beide lokaties hebben wel wat, meerdere roleplay sessies in 1 ruimte is niet geweldig.
Aan de andere kant is zuid niet in het midden van de stad.

Enz. enz.
Mij maakt het niets uit, ik wil zelfs wel vragen of ze hier op de campus een mooie college zaal ter beschikking willen stellen, eventueel met beamer! :lol:

Reeel is welm het in het weekend te houden, de meeste mensen zijn vrijdag overdag aan het werk of met studie bezig (behalve filosofie mensen natuurlijk)

rollenspel zieltjes winnen is trouwens nooit weg, (als je denk dat te kunnen doen, misschien als je een korte set van demo's kan maken DrC?)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

V1nce en Caligari: ik waardeer jullie effort zeer! Ik denk dat het helemaal geen probleem hoeft te zijn als jullie daadwerkelijk een meeting willen organiseren dan is dat alleen maar heel erg positief! Het enige is dat ik het RRPG een soort karakter wil geven en uitstraling dat iedereen er welkom is en een beetje een 'betrouwbare indruk' wil wekken.
Dit om te zorgen dat ook mensen die niet regelmatig het forum bezoeken maar zich wel hebben ingeschreven ook de moeite nemen om langs te komen. Rpg-ers staan nu eenmaal niet bekend om hun sociale vaardigheden :lol:. Ik heb liever geen grote groepen mensen in m'n huis die ik niet ken, ik wil een lokatie met meerdere losse ruimtes en een plek met een 'neutrale' uitstraling en een relaxete en gezellige atmosfeer. Het is eeen éénmalige meeting, een meer regelmatig vervolg kan wat mij betreft best ergens anders plaatsvinden.

Nogmaals: alle initiatieven zijn van harte welkom als ze de RPG-scene in rotterdam bevorderen! Ik krijg de indruk dat de flyers in de Free Time Warrior al flink wat nieuwe aanmeldingen hebben opgeleverd. We zitten nu boven de veertig leden. Mijn streefdoel voor een officiele meeting ligt op 20 mensen, en dat gaat best haalbaar zijn.

Wat mij betreft zijn alle initiatieven erg welkom, van freetime warrior tot collegezaal, als ze de titel 'onofficiele meeting' dragen! Ik zal ook zeker aanwezig zijn, en wil zeker adverteren op de site voor de meetings.
Voor de officiele meeting ga ik alleen wel lekker doen wat ik denk dat het beste is. Overlegcultuur my ass! :twisted:
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

I agree fully with Thekkur!
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
v1nce

Bericht door v1nce »

V1nce en Caligari: ik waardeer jullie effort zeer! Ik denk dat het helemaal geen probleem hoeft te zijn als jullie daadwerkelijk een meeting willen organiseren dan is dat alleen maar heel erg positief!


:shock: Duuuh! We geven al bijna een jaar voorzetten er toe (lees de vele posts er maar op na! Daar was jij toch ook bij?) en willen aan de slag maar zoals gezegd worden die best gefrusteerd door allerlei bedenkingen, uitstel en afstel. Kom op, lijkt me wel dat het duidelijk was wat onze intenties waren... om nu te doen alsof dat niet bekend of van onze kant niet gemeend was vind ik erg suf. Ik snap er geen snars meer van, waar komt dit idee dat wij een andere of alternatieve meeting zouden willen of moeten organiseren opeens vandaan? Er is toch altijd gesproken over 'de' meeting.
Het enige is dat ik het RRPG een soort karakter wil geven en uitstraling dat iedereen er welkom is en een beetje een 'betrouwbare indruk' wil wekken.
:?: Sorry maar ik volg niet helemaal wat je met laatste zin impliceert. Daarnaast wat is er onbetrouwbaar/onwelkom aan mensen bij je thuis uitnodigen.. Nee ik, volg niet helemaal waar je op doelt, kan je dat toelichten ajb?
Dit om te zorgen dat ook mensen die niet regelmatig het forum bezoeken maar zich wel hebben ingeschreven ook de moeite nemen om langs te komen. Rpg-ers staan nu eenmaal niet bekend om hun sociale vaardigheden :lol:. Ik heb liever geen grote groepen mensen in m'n huis die ik niet ken,
Dit is best begrijpelijk ergens maar aan de andere kant zie ik echt het probleem niet, er staat erg weinig in het pand, nog minder van waarde (en dat kan opgeborgen worden) en sommige ruimtes kunnen ook afgesloten worden. Hey het blijft uiteindelijk jou huis dus het is jou/jullie beslissing maar ik kan me goed voorstellen dat er oplossingen mogelijk zouden zijn als je er maar voor open zou staan. (Bijvoorbeeld jou etage op slot/niet gebruiken).
ik wil een lokatie met meerdere losse ruimtes en een plek met een 'neutrale' uitstraling en een relaxete en gezellige atmosfeer.
Maar zoals erg vaak gebleken is bij sessies en feestjes is vaak afstand en (openbaar) vervoer doorslaggevend, daarbij alle dingen die je opnoemt zijn er volgens mij wel in jullie pand maar ja... zie bovenstaande.
Het is eeen éénmalige meeting, een meer regelmatig vervolg kan wat mij betreft best ergens anders plaatsvinden.
Ik denk dat het na zo veel gepraat en uitstel op het forum al heel wat is als er een plaats vind, daarom ben ik zelf niet echt bezig met mogelijk met een eventueel vervolg, dat is van later zorg. Ik dacht dat je voor deze meet hulp wou, voor het forum door de geinterreseerde forum leden,.. maar nu suggereer je opeens dat je het alleen wil doen, is dat zo? Zou ik graag duidelijk hebben.
Nogmaals: alle initiatieven zijn van harte welkom als ze de RPG-scene in rotterdam bevorderen! Ik krijg de indruk dat de flyers in de Free Time Warrior al flink wat nieuwe aanmeldingen hebben opgeleverd. We zitten nu boven de veertig leden. Mijn streefdoel voor een officiele meeting ligt op 20 mensen, en dat gaat best haalbaar zijn.
Het zou kunnen dat ik me helemaal vergis maar eerlijk gezegd lijkt me dat streefdoel niet zo realistisch, ik zelf gok meer op tussen 10 en 16...
En ik vermoed sterk dat dit ook zal samenhangen met locatie!
Ook ik wil juist dat er zo veel mogelijk (potentiele) RPG ers (dus niet jan en alleman of zo) komen en dan niet alleen per se forumbezoekers.
Wat mij betreft zijn alle initiatieven erg welkom, van freetime warrior tot collegezaal, als ze de titel 'onofficiele meeting' dragen! Ik zal ook zeker aanwezig zijn, en wil zeker adverteren op de site voor de meetings.
Voor de officiele meeting ga ik alleen wel lekker doen wat ik denk dat het beste is. Overlegcultuur my ass! :twisted:
Sheeez... ik zal dan maar gewoon zeggen wat ik denk.. Ik vind het best wel teleurstellend om dit te lezen.. ik besefte niet dat het forum en dus de meeting zo voor jou werkten. Ik snap het ook niet zo goed. Schijnbaar heb je wel overlegt met ST (en dat lijkt me prima) en al vele maanden heb je wel aan overleg gedaan met het forum en de gebruikers er van om de meeting gezamenlijk te organiseren of in ieder geval meningen en mogelijkheden te polsen..... en van een op de andere post en dag, dit!

Ik bedoel WTF?! Hier lees deze post van jou hand er maar eens op na (in DEZE thread en nog maar kort geleden op Za Sep 23):
Deze post is gericht aan v1nce en storyteller: zullen wij een avondje bij elkaar gaan zitten om eens te bomen over het rrpg? donderdagavond 5 oktober bijvoorbeeld bij mij thuis?

Meende je dat niet of zo? Of is dit nu helemaal weg opeens omdat mensen een andere (niet per se betere of slechtere, dat is niet echt te zeggen) mening op na houden...? En dit is maar een van de zeer vele voorbeelden waaruit toch erg duidelijk sprak dat de meet iets was wat gezamenlijk gedaan zou worden en dat er wel overleg plaats zou vinden.

Het komt er nu dus op neer dat omdat jij het forum opgestart hebt en die euro hosting per maand betaald de andere meningen nu van weinig of geen belang zijn? Waarom vroeg je ons dan in het begin naar onze mening over meet.. en tot voor zeer kort ook en waarom spraken we af en toe over hoe we het wilden doen?

Als je toch ging doen waar je zin in had had je dat beter meteen kunnen zeggen en niet ons er bij moeten betrekken. En Tim is toch medemod, telt zijn mening dan ook zo weinig? Ik denk dat naast jou niemand zich meer ingespannen heeft voor het forum/RPG en in Rotterdam dan Tim en ik en wellicht ST -daar heb ik weinig kijk op. Ik ga niet hier nog eens herhalen wat we zoal gedaan en geprobeert hebben, dat weet je.

Ik wist niet dat er 'officieele' en "onofficiele" dingen bestonden. Of dat er een soort van inner en outer circle was... Ben beetje verbijsterd eerlijk gezegd. Denk wel dat het tot bepaalde hoogte je goed recht is, maar had niet gedacht dat je het zo zou willen "oplossen" en dat er dus idd van overleg geen sprake zou zijn. Als ik eerlijk ben vind ik uit de 'geen overleg' instelling van erg weinig of eigenlijk geen waardering spreken. Dus dat er in twee instanties een ding word gezegd en iets heel anders word gedaan (Waardering & Hulp). Valt mij erg tegen.

Nou ja, jij/jullie moeten maar doen wat jullie niet laten kunnen.
Niet om flauw te zijn maar voor het eerst sinds er ooit sprake was van een meet twijfel ik er aan of ik wel zin heb om er aan deel te nemen of helpen te organiseren. Vind het zeer jammer dat er nu weer zo een polemiek onstaat op het forum maar ja ik hecht nogal aan de mogelijkheid om er een (andere) mening op na te kunnen houden, zelfs als die schijnbaar en zeer onverwacht opeens geen gewicht in de schaal (meer) legt. Daarnaast vind ik een persoon zijn woord en woorden van belang, als je iets zegt moet je het ook doen vind ik.

Hoe dan ook... Ik zie/hoor 't nog wel. Erg jammer allemaal :?
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Dat nieuwe kraak gebeuren van jullie heeft zelfs in het AD gestaan!
Met wat punkerige clowns erbij, bizar... Ik dacht zelfs nog even DrC's rug te zien...
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
v1nce

Bericht door v1nce »

DrCaligari schreef:even erbij, onder ons pand is ook een eventuele ruimte die gebruikt kan worden. met bar en tafels en in overleg gesloten voor andere dan de rpg deelnemers. En heeft na enig opruimen en inrichten 3 (drie) ruimtes. met eventuele uitbreiding naar boven.

iedereen hier probeert zijn eigen belang in de pap te gooien en onderling te overleggen en zeuren overelkaar zonder het er met elkaar over te hebben.

Als tijn het zelf wil beslissen, laat hem dan eens beginnen met een datum te prikken (en die al vast te houden)
Wel mee eens allemaal.

Wat mij belang betreft, tuurlijk dat speelt wel enigzins mee maar eigenlijk nogal beperkt. Ik hoopte eerst dat er een plek en tijd een tijd gekozen zou worden die me goed uit zou komen, maar nog veel meer en belangrijker dan dat hoopte ik op plek en tijd die voor zo veel mogelijk (potentiele) rpg mensen erg goed bereikbaar was. Mijn eigen belang is niet zo bijster belangrijke, ik kom liever niet, wat zoals gezegd nu een goede mogelijkheid is, en dat er dan wel veel mensen komen op een goede plek dan dat ik wel kom en dat er maar een paar mensen komen.

Wat overleg/zeuren/etc.. ook daar wel mee eens ik ging uit van communicatie en recht voor ze raap zeggen hoe je er in staat. Ik proef nu wat onderstromen die helemaal niet duidelijk geuit worden (of bestaan deze niet en vergis ik me, kan ook). Ik zou het fijn vinden als mensen gewoon duidelijk zeggen waar ze wel en niet moeite mee hebben (en dan bedoel ik het algemeen, niet enkel deze discussie) en wat er speelt ipv uit een soort van tactische/tacvolle overweging niet zeggen waar het op staat. Ik zelf vind het veel tactlozer om niet of vaag te communiceren en dat je dan toch merkt dat er schijnbaar bepaalde dingen spelen en besloten zijn. De vorige polemiek -en die ontaarde zoals bekend in een vrij heftige ruzie- kwam ook daardoor. Natuurlijk ik en Cali zijn soms te hard of kritisch (maar we letten er steeds meer op) maar je kan ook de andere kant op overdrijven en dat mensen dan moeten gissen en dus dit soort situaties onstaan.

Nou ja bla bla, me dunkt dat het wel duidelijk is van mijn vorige post.

Nogmaals jammer. Wat de meet betreft. Idd een datum zou een goed begin zijn, als Tijn alleen knopen wil doorhakken ok, maar doe het dan ook.
Op zich heb ik het druk zat met leuke dingen die niet zo veel onnodig gedoe opleveren als dit dus als mijn hulp onnodig of niet gewenst is, ok.
Laatst gewijzigd door v1nce op zaterdag 21 oktober 2006, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Voor zover ik er zicht op heb zijn beide lokaties een mooie optie, mijn persoonlijke voorkeur om te roleplayen gaat naar een mooi ouderwets pand met sfeervolle kamers en een houten vloer in de binnenstad, waar in de buurt ook best wel een paar auto's kwijt kunnen en erg goed vanuit heel Rotterdam bereikbaar is (maar eerlijk dat i die scouting ook).

Ik zou gewoon zelf een flyertje bij die winkel leggen en een dag prikken voor een eigen bijeenkomst, (als Thekkur het aardig vraagt mag hij misschien flyertjes voor zijn eigen rrpg forum neer leggen :lol: )

Sorry ik ben sarcastisch, maar V1nce en DrC hebben een punt (v1nce natuurlijk weer een plangdravender punt dan DrC :lol: ).

Hoe dan ook organiseer nou eens wat ipv lullen op dit forum en als ik tijd heb kom ik!
v1nce

Bericht door v1nce »

Karma schreef:Sorry ik ben sarcastisch, maar V1nce en DrC hebben een punt (v1nce natuurlijk weer een plangdravender punt dan DrC :lol: ).
Hey ik kan er ook niets aan doen dat Cali niet kan of wil spellen en schrijven. :wink: Enne wat betekent "plangdravender"..? :lol:

Nee maar serieus Karma, tof dat je beidde kanten van het geheel niet uit oog verliest, stel ik op prijs man.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

plangdravender, is een kruising tussen plan en langdravend. :roll:
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Dat nieuwe kraak gebeuren van jullie heeft zelfs in het AD gestaan!
Met wat punkerige clowns erbij, bizar... Ik dacht zelfs nog even DrC's rug te zien...
ben er wel bij geweest, maar was niet op de kraak zelf. Die gast op de foto is ook een stuk groter als mij. Die ene clown was ook een punk die zich let verleiden zich te verkleden.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Om even terug te komen op meet (als je verder leest denk ik dat je ook wel zal denken dat het nuttig is):

Thekkur is vandaag spontaan bij mijn werk langsgeweest. Was erg gezellig (ja sorry Tim, weet er ook geen ander woord voor :wink: ) en ik heb zowaar gewonnen met schaak (hoewel naar ik denk onterecht, geloof dat Thekkur een stuk beter kan schaken dan die vandaag deed, als ik tenminste Cali en mijn instinct moet geloven).

Maar nog veel belangrijker, we hebben over van alles en nog wat gepraat, en dus ook over meet. Een en ander staat me nu veel helderer voor ogen en ik voel me overwegend weer helemaal ok met gang van zaken/onze standpunten, ondanks dat die afwijken van elkaar.

Natuurlijk ik en Thekkur hebben een verschil van denken in hoe we de meet voor ons zien maar ik begrijp zijn kant nu een stuk beter.

Ik heb altijd veel respect gehad voor Thekkur (misschien dat juist daardoor een en ander me een nogal koud op me dak viel) en dat is na vandaag alleen maar erg toegenomen. Iemand die gewoon naar me toe komt en relaxt doet en dingen bespreekbaar maakt (zelfs als dat moeilijk is) is iemand naar mijn hart en een persoon waar ik wat aan heb.

Thekkur heeft momenteel ook echt veel belangrijkere dingen aan zijn hoofd waar die zich mee bezig houd dan onze discussie en de meet, toen ik mijn vorige post plaatste speelde/wist ik dit nog niet. Dus als de meet nog maanden op zich laat wachtten zal ik zeker mijn bek houden en gewoon afwachtten, hij heeft er goede redenen voor en helemaal gelijk wat mij betreft.

Behalve misschien dan dat ik nu de mogelijkheid en zelfs voordelen van een alternatieve meet een stuk meer zie zitten en dat het me eigenlijk best wel worst is dat die dan evt. niet 'officieel' is/heet. Dus wellicht ga ik me daar (met Cali?) voor inspannen. Wat dacht je van aanstaande Vrijdag Cali? Of anders de vrijdag daarop.

Hoe dan ook, echt tof dat je langs kwam Thekkur, betekend veel voor mij. Mocht ik een keer iets voor je kunnen doen, zeg het vooral. Oh enne wat betreft die printer, als je er wat aan hebben, hou hem vooral (of geef hem door aan vriendin/Cali whatever) ! Ik ben te lui om hem op te halen en heb echt veel liever dat die gebruikt word dan dat die verstoft bij mij.

Groet,

Vincent
Laatst gewijzigd door v1nce op dinsdag 31 oktober 2006, 9:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie