ook ik ben nieuw

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Aangord
Pachter
Berichten: 37
Lid geworden op: zondag 4 juni 2006, 16:53

ook ik ben nieuw

Bericht door Aangord »

goeiemiddag allemaal

om meer contacten te krijgen met spelers en groepen in deze regio heb ik me alhier ingeschreven.. ( na een kleine assist van Karma )

ben begonnen met dnd 3.0 in 20002 maar gelijk overgestapt naar 3.5 toen dat uitkwam en dat bevalt me prima..

DM in een eigen fantasy wereld voor een groep van 5 tot 7 man ( 2 kunnen onregelmatig spelen) 7 is trouwens wel volle bak.. leuke van mijn groep is dat ik newbies heb maar ook een aantal ervaren 2nd edition spelers onder mijn hoede heb, wat zorgt voor een hele leuke en gezellige mix

graag speel ik zelf in FRCS, ben nu ook druk bezig met me door de frcs boeken heen te worstelen alsmede de Novels. tussen tennis, werk, magic en stamkroeg door dan tenminste.. :wink:
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Hey Aangord,
leuk dat je gepost hebt, de drukte van dit forum is wisselend, dus weet niet of je snel iemand vind voor je fearun campaign, (om te hosten)

Hoe dan ook er zijn plannen voor een bijeenkomst waar geroleplayd zal gaan worden, gepraat, borrel e.d. , gneoeg kans om roleplayers tegen te komen in ieder geval.

groeten Karma
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Aangord! welkom op het forum. Het is net wat Karma zegt, de drukte op het forum is wisselend. Als mensen een lopende campaign hebben kijken ze hier minder snel. Maar het is allicht de moeite waard om een berichtje te posten!

De meeting komt er in ieder geval, al is de vraag nog even wanneer.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Aangord
Pachter
Berichten: 37
Lid geworden op: zondag 4 juni 2006, 16:53

Bericht door Aangord »

meeting..klinkt ookleuk..

met zijn allen mega DND onder de euromast ofzo? :wink:
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

óp de euromast! op de draaiende shuttle... :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

en dan een larp orcen ;leger dat de euromast komt bestormen
Plaats reactie