Forum gehacked

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Forum gehacked

Bericht door Thekkur »

Jawel, dankzij uw lakse moderator was het voor een groep turkse vrijheidsstrijders mogenlijk een aanslag te plegen op ons vredige forum!
Dat alles dankzij het feit dat het forum nog op versie 2.0.8 draait van phpBB2, terwijl versie 2.0.21 al weer een tijdje uit is. Excuses voor de overlast!

Het forum is nu geupdate en als het goed is veilig.

- overigens een geluk dat de hackers geen hele heftige dingen hebben uitgehaald, versie 2.0.8 blijkt nogal gevoelig te zijn voor extreme schade...


Tevens heb ik even een extra-tje toegevoegd: als je 300 posts hebt gemaakt kun je een EIGEN TITEL van 15 karakters toevoegen aan je rank! WOOHOO! op de naar de 300 dus allemaal :D
Laatst gewijzigd door Thekkur op vrijdag 22 december 2006, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Waar kan ik die titel veranderen dan?
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Zo, even voor de duidelijkheid:

Afbeelding

(ook al woon ik in Schiedam :wink: )

Ze hadden trouwens niet speciaal iets tegen Rotterdamse Rollenspelers - ze hacken van alles en nog wat. Overzichten van dit soort gedoe zijn te vinden op http://www.zone-h.org/index.php?option= ... 5&filter=1
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

bij je profiel kun je dat aanpassen
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie