Ideeen voor verbeteringen van de site

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Ideeen voor verbeteringen van de site

Bericht door Thekkur »

Natuurlijk is hij nog niet af, en de site is nog een beetje crappy. Maar je hebt vast al wel ideeen hoe hij er uit zou moeten komen te zien/ welke functies hij zou moeten bevatten.

Post die dus hier!

*Het eerste waar ik vanaf wil is die lelijke kop.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Welke, die daar zo links van je bericht?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hahaha, nee, daar zit ik voor mijn leven aan vast :D Nee, ik bedoelde die kop op de beginpagina. Maar die is inmiddels verwijderd. Nu moet ik nog een nieuwe zien te scoren...
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

wat redelijk vervelend is aan de site is dat , als het niet aan mijn pc ligt, ik van links naar rechts moet scrollen om een bericht te kunnen lezen. Ook is de lay out voor verbetering vatbaar hierbij denk ik vooral aan mooi artwork... Jammer dat de nieuwe url zo lang is.... rrpg.tk was nog niet bezet. De pic van het zwaard moet in een hogere resolutie. en verder moet tijn's avatar iets anders worden als zijn hoofd.. deze is gewoon nasty. :D
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

kijk! dat zijn tips waar ik iets aan heb!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ziezo. het is nog steeds niet de definitieve site, maar wat vinden jullie van de aanpassingen? rrpg.tk is nu ook geregistreerd. Hij forward alleen nog niet helemaal optimaal.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

mischien moet je nog een forum hebben voor gamers
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ipv alleen een forum voor dm,s

en die banner voor mijn inlog button moet ook verdwijnen...
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

een roleplayersgilde.tk email adres voor alle leden! (as dat mogelijk is)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

misschien handig als je kan zien wie er op de sjet (chat) zitten.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

mmmmmmmmischen ge-ge-geen idee vvvvoor de-de s-s-s-ite maar misisisiischie k---un je -uh- folders leggen bij de elf, donner en andere rpg gerelateerde winkels.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

Je kan tegenwoordig n .tk domein ook kopen toch?
wel makkelijker dan dat je straks n domeinnaam aan moet vragen...

Een domeinnaam is trouwens helemaal niet zo duur, dat valt best wel mee.
.tk doet toch ook alleen maar forwarden? Dus dat betekend dat ej al webruimte hebt...
Als je dan n domeinnaampje aanvraagt die alleen forward....dat is niet duur
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

roleplayersgilde.tk kan niet... eventueel zou dat wel kunnen bij een geregistreerde domeinnaam.

Om vooraf te kunnen zien wie er op de chat zitten heb je een aardig stukje code nodig... en daar heb ik nou niet echt kaas van gegeten.
Als de hoofdpagina is aangepast en er is een inschrijfsysteem zal ik ook meer aan publiciteit gaan doen. Foldertjes of posters bij relevante organisaties zouden een optie zijn idd.

Hosten kost inderdaad niet echt veel. Als ik overga tot de aanschaf van een domeinnaam neem ik wel een .nl domein. En ook gelijk met php/mysql ondersteuning. Dat betekend dat alle banners van de site kunnen omdat het forum dan gewoon op de site zelf staat. Ik zou voor het totaal zo'n €6,50 per maand kwijt zijn. Dat heb ik er wel voor over, en misschien zijn er uiteindelijk ook nog wel leden die willen doneren.

In ieder geval ga ik als ik daartoe over ga pas na de vakantie daarmee beginnen. Misschien dat ik voor de vakantie nog wel de layout van de hoofdpaginas ga aanpassen, dus ga vooral door met het geven van goeie ideeen!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

er is momenteel een probleem met rode en blauwe bolletjes...
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hoe bedoel je?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

dat het vaak gebeurd dat messages of post die ik nog niet heb gelezen blauw zijn (emiel heeft vaak hetzelde probleem)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

het is inderdaad knap irritant als je alles moet gaan na zoeken naar nieuwe berichten alleen omdat die bolletjes niet rood zijn
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

blote vrouwen, in chocola gedipt, die rond dansen, terwijl ze in de fik staan!

nee, dat is het ook niet. Misschien een iets vaker geupdate frontpage, uitsorteren hoe de rode en blauwe bolletjes werken zoals al werd gezegd en wat meer leden.

Oh en ik ben best bereid voor een maand donatie voor een .nl naam.
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

alleen die eerste som van 50 euro is vervelend maar die 1 euro das niet echt iets waar je voor gaat doneren!
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

Ik had het ook eerder over het bedrag waar Tijn het eerst over had, de 6,50 per maand.

1 Euro snap ik ook wel dat je niet doneert, maar dan ben ik wel bereid om te helpen met die 50 euri.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Ik wil ook wel even in de buidel tasten voor een domeinnaam. Maar ik blijf erbij dat een betere server belangrijker is nu...

Alhoewel deze website forum-based is, is het misschien toch leuker om wat meer inhoud te geven aan de gewone site. Ik kom namelijk altijd direkt naar het forum, omdat de site zelf niet trekt.
Misschien kun je wat Artwork posten van leden, of info over de leden plaatsen ofzo?

Maar ik moet zeggen... dansende vrouwen met blote tieten in chocolade... hmm
Afbeelding
Chesire
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 15:22

Bericht door Chesire »

als je over gaat op een xx bedrag per maand komt er al heel snel niemand meer als je het echt als abb doet. Er zitten voorlopig nog veel te weinig mensen op.

Eerst moet je genoeg bekendheid krijgen en een goede domein naam zou daarbij ook zeer handig zijn.

Een vriend van mij heeft een forum waar nu 4 rpg groepen op zitten (niet allemaal uit r'dam) die volgensmij meer leden heeft dan dit forum.

Terwijl er toch echt een HOOP spelers zijn on r'dam en omstreken hoor. Maar er is geen goed bekend verzamelpunt op i'net eigenlijk. Dus dat moet je eerst voor elkaar krijgen.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dat is ook precies de bedoeling geweest van dit forum... Ik had het idee dat er helemaal geen sites waren waar spelers uit een bepaalde regio elkaar kunnen ontmoeten. En ook als beginnende speler weet je niet waar je moet beginnen. Natuurlijk zijn er wel een hoop landelijke verenigingen, maar juist dat regionale maakt het makkelijk om contact te maken.

Ik ben wel erg blij dat het zo goed werkt, volgens mij lukt het aardig ondanks het lage aantal forumleden om spelers en gm's bij elkaar te brengen.

Pas als ik tevreden ben over de site, en waarschijnlijk als ik er een .nl domeinnaam is geregistreerd zal ik de moeite nemen om ook echte contact te zoeken met rpg ers in rotterdam. Het principe dat iemand maar één keer op een site kijkt en als die niet bevalt nooit meer terugkomt geldt ook voor rpgers. Dus foldertjes bij de elf en yendor, oproepen in rpg magazines etc daar ben ik nu nog geen voorstander van.

Het is overigens nooit mijn bedoeling geweest mensen verplicht te laten betalen!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmmm, dat van die folders lijkt mij juist wel een erg goed idee! Maar ja, misschien heb ik het ook wel helemaal fout.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik denk ook zeker dat folders zullen werken, maar nu nog niet! Pas als de site helemaal in orde is.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie