Ideeen voor verbeteringen van de site

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Gebruikersavatar
Hubert Bonisaire de la Ba
Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 26 december 2004, 12:25

Bericht door Hubert Bonisaire de la Ba »

haha allebei te gelijk :D
v1nce

Bericht door v1nce »

Over verbeteringen van de Site..... ik vind de site prima alleen de inhoud moet beter:

Meer Spelers/Posters & Groepen!!

Meer Posts!

Meer naamsbekendheid, ideeen daarvoor:

Flyerdag!! Alle roleplayers die op dit forum komen en hun maten verplicht 20 flyers per stuk laten uitdelen in centrum van hun stad (alsook natuurlijk wenches corrumperen). Bij weigering de Kogel of Columbian Neck tie.

Flyers in bushokjes, gamestores, de bieb, de Wibra, Whatever!

Vele links op vele Fora en Sites.

Geef die ODM knakkers een eigen plekje/afdeling op Forum.. of hebben ze al ergens een digi webstek..?

AXIE!

"Today Ze Forum, tommorow Ze Wold!!!"

:lol:
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Goed plan!
Zonder verder uitstel Axie, Mensen!

als ik over 3 weken terug ben, of daarna ofzo. Misschien ga ik dan wel in breda wonen.

Zodra ik weer in Rotterdam woon Axie!

hmmm, sorry erg flauw. Ik zou het zeker goed vinden om wat meer leden te vinden.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Killerbee
Ridder
Berichten: 293
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2004, 21:19

Bericht door Killerbee »

Een World of Warcarft deel voor het forum. Dat is wat we nodig hebben. (en meer Llama's)
(Piercing Paladins Of The Edible Judgement Of Anything!)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

als er MMO voor staat hoort het hier niet thuis. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

v1nce schreef:Geef die ODM knakkers een eigen plekje/afdeling op Forum.. of hebben ze al ergens een digi webstek..?
Hoeft van mij niet per se hoor, we schrijven weinig over ODM - ik heb het er hoogstens wel eens over als er een onderwerp naar voren komt waar ze in het ODM b.v. een bepaalde aanpak voor hebben.

Hubert heeft al een tijd geleden een site gemaakt: http://www.geocities.com/moggester/morgenster.html, maar erg actueel is-ie niet. Wel hebben we op die manier dit forum gevonden: Thekkur had een keer iets in het gastenboek geschreven (zie ook http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=86).
Verder vinden wij het eigenlijk allemaal wel best. Ikzelf (Paul) wil nog wel eens wat discussiëren en Hubert (Cor) post ook wel eens wat, maar de rest van onze groep heeft nog nooit één enkel bericht geplaatst. Dus ook al tref je mensen die wel aan rollenspel (willen) doen, dan nog zijn dat niet per se enthousiaste forum-deelnemers.

Wat niet wegneemt dat je het wel kunt poberen natuurlijk. Misschien is het een idee om eens wat rollenspelgroepen in de buurt te benaderen om ze tenminste op het bestaan van dit forum te wijzen. Maar meestal zul je hoogstens een of twee actieve forum-leden per groep trekken - wat op zich meegenomen is natuurlijk. Een lijstje van Nederlandse spelgroepen is te vinden op: http://www.ducosim.nl/nieuw/wiki.php?id=122 (beetje trage pagina wel).
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Ok & Dank voor die lijst, da's een goed begin! :)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoera! super dat jullie mee willen helpen gasten! De ideeen voor wat de site zou moeten zijn zijn in de loop van de tijd nogal veranderd, en de haalbaarheid is daarmee ook verbeterd. Waar ik oorspronkelijk hele databases wilde maken met spelers en GM's met pagina's die ze zelf aan zouden kunnen passen etc is het zwaartepunt nu meer verschoven naar simpelweg een medium om in contact te kunnen komen met andere RPG-ers uit de omgeving van Rotterdam. Het forum zou dus een centralere rol moeten gaan spelen in vormgeving van de site, en de rest komt daarna wel. Eenvoud en overzichtelijkheid met een duidelijk doel.

Ik waardeer de imput zeer, maar ik zou jullie wel willen vragen voordat jullie uitgebreid actie gaan ondernemen even met mij te overleggen ;)
Misschien kunnen we een keer afspreken met diegenen die een actieve rol willen spelen in het promoten van de site? (Op een zaterdagnacht in om 02:00 in het YH bijvoorbeeld ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

er was ook al een idee voor een samenwerk project met flyers.

hoe of wat moeten we nog even bekijken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

als er ontwerpen zijn dan zie ik die graag!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wat mij betreft is hij nu helemaal in orde. Er zullen nog toevoegingen komen, maar die kunnen allemaal ingeburgerd worden in de huidige site.
Maarreh... wat vinden jullie er van? De reacties zijn wat matigjes voor de hoeveelheid tijd die er in zit :D

De nieuwe forum indeling bijvoorbeeld?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Top, veel beter. Ook meteen allemaal nieuwe leden, en toen ik net inlogte waren alle bolletjes rood! HEt forum, als een groot beest ontwaakt uit een lange sluimer.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Ik vond (en vind) het forum altijd goed. Wellicht is het nu ook beter. Maar waar wat mij betreft het zwaartepunt zou moeten liggen voor alle inspaningen tbv het forum =

Meer (postende!!/Gamende!!) leden werven. Zonder dit is al het ander opsmuk/verpakking die weliswaar erg leuk is maar wezenlijk niet zo heel veel effect heeft. Ik heb al een keer (zie vorige post in deze thread) geschreven hoe ik het voor mij zou zien om te proberen -let wel ik weet dus niet of het gaat werken- om meer mensen te krijgen. Vooralsnog is het bij die woorden gebleven en blijven daden (ook die van mij) uit... tja..

Wellicht in de toekomst.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Tja........ik moet zeggen dat ik niet zo heel erg vreselijk bijzonder vaak naar de rest van de site kijk. Ik ga altijd wel braaf eerst naar www.roleplayers.nl, maar klik dan meteen op 'forums'. Die strip op de voorpagina is wel leuk trouwens.

Die twee nieuwe categorieën in "Het Spel" - ik weet het niet. Want nu deel je de discussie over het spel zelf door elkaar heen in op twee verschillende manieren, terwijl er eerst een vrij duidelijke keuze was tussen een perspectief als DM of als speler. Stel dat ik nu een topic zou willen beginnen over (om maar eens een dwarsstraat te nomen) "Hoe zet ik een geloofwaardige SciFi-wereld in elkaar", dan zou ik dat zowel onder Game Masters als onder SciFi-RPG kunnen zetten.
Ik kan me wel voorstellen dat er een aparte categorie zou kunnen bestaan om over de specifieke aspecten van bepaalde systemen te praten (bijvoorbeeld de plussen en de minnen van de diverse D&D-versies), en dat dat los zou kunne staan van "Game Masters" en "Spelers", maar ik weet niet zeker of je dat voor ogen had. Zijn er geen bestaande posts die redelijkerwijze naar deze nieuwe onderdelen verplaatst kunnen worden?

O, en nog een heel klein puntje (letterlijk): er staat een puntje achter "De kleine taveerne aan de haven."
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

en dat terwijl die SF en Elfjes topic zo hard worden volgepost.

Die sf kan ik me nog wel goed in vinden, maar die fantasy is een beetje overbodig, aangezien bijna iedereen fantasy rpgs speelt.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hmm daar zit wat in. Het was meer een poging om wat meer variatie te brengen in de verschillende forum, wat dan weer spelers zou moeten inspireren om nieuwe topics te bedenken :D Maar het is misschien wat overdreven inderdaad.

Een 'RPG-Tech' forum om het over regeltjes en verschillen in systemen te hebben klinkt beter. Kunnen we gelijk bekijken welke RPG-nerds daar posten :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie