=) Hi

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Alcwathwen
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 23:02

=) Hi

Bericht door Alcwathwen »

Hi! Ik kwam op deze site na het zoeken naar een leuke game op het internet. Ik speel al zo'n 7 jaar, sinds mijn 12e RPG's(wat mij dus 19 maakt). Van text rpg's tot ffx e.d. Mijn favo RPG is Grandia, maar ik niemand die het spel ook kent. (afgezien van Grandia 2, maar die vind ik helemaal niet leuk, ivm Grandia) Anyhoo, that's it ^^ Als jullie vragen hebben, stel ze gerust ^^. Ik vind het jammer dat ik dit nu pas vind, want ik ben in net naar Middelburg verhuisd. Ik hoop dat ik toch welkom ben, Rotterdam blijft mijn stad natuurlijk.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hey alcwathwen! welkom op het forum! ik heb nog nooit van grandia gehoord... wat voor soort game is het? natuurlijk blijf je welkom! eigenlijk tref je het juist, want de 21e januari is er een meeting. welliswaar in rotterdam, maar toch...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik denk dat het een computerspel is. :)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Alcwathwen
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 23:02

Bericht door Alcwathwen »

=p nee, een spel voor de playstation ^^ http://www.gamespot.com/ps/rpg/grandia/index.html <3
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Maar een playstation is toch eigenlijk een computer?

Welkom trouwens!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Alcwathwen
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 23:02

Bericht door Alcwathwen »

=p bijdehand ^^ Ik vind van niet. Een computer kan veel meer dan wat een simpele gameconsole kan. Yais voor de computer. XD and thanks. *is a total dork* (I know)
Plaats reactie