Even voorstellen

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ridder Pim
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: maandag 22 januari 2007, 14:27

Even voorstellen

Bericht door Ridder Pim »

Hallo allemaal!

Heb jullie allen voor het eerst (en sommigen al eerder) gezien op de eerste RRPG meeting en heb het erg naar mijn zin gehad.
Jammer dat ik op een gegeven moment weg moest, maar dat komt de volgende keer wel goed.

Ik ben dus Donny de Rijke, 30 jaren op deez' aardkloot en zo'n 14 jaar geleden door Johan geintroduceerd in de wereld van het rollenspel.

Sindsdien heb ik voornamelijk D&D gespeeld, maar daarnaast ook Shadowrun, SpaceMaster en Star Wars.
Bij tijd en wijle treed ik ook op als Gamemaster bij bovengenoemde spellen.

In mijn vrije tijd, spendeer ik vrije tijd aan fotograferen en verken ik zo nu en dan eens de Nederlandse en buitenlandse onderwaterwereld.

That's me in a nutshell...
Life is a sexual aquired disease with a 100% mortality
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom! Je hebt meteen een onvergetelijke indruk gemaakt door nog even in vol ornaat langs te komen.....beneden dachten we eventjes dat er iemand op de brancard afgevoerd moest worden toen we je de trap op zagen lopen!

Ridder.....nog 98 posts te gaan dan is het zover. Maar ja, we zijn allemaal als secreetknecht begonnen. :D
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey donny! goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Als het goed is laat de volgende meeting niet zo lang op zich wachten als deze :) (Het rrpg bestaat al 4 jaar en dit is de eerste meeting...).
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie