Hoi allemaal, dit ben ik :)

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
mdniet
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 19 januari 2007, 10:54

Hoi allemaal, dit ben ik :)

Bericht door mdniet »

Goededag RRPG-ers,

Onwetend in de officiele werking van dit forum had ik mij eigenlijk al voorgesteld in het topic "Party gezocht". Ik ben een 26-jarige onervaren RPG speler (heb het twee keer gespeeld, toen viel mijn groep uiteen) uit het mooie Dordrecht.
Helaas kon ik door andere verplichtingen niet naar de meeting komen afgelopen zondag. Mijn vrije tijd besteed ik vooral aan uitgaan met vrienden, bioscoop bezoeken en de pc rpg star wars kotor 1 en 2.

Niet echt veel van een introductie, maar als je meer wilt weten, dan hoor ik het wel.
v1nce

Bericht door v1nce »

Hoi & Welkom!

Kotor is wel erg goed! Bijna de enige RPG pc game waarin ook een groot RPG element zit en waar SW sfeer bijna perfect in is weergegeven.
mdniet
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 19 januari 2007, 10:54

Bericht door mdniet »

Dat vind ik ook en ik heb beide delen ook al twee keer uitgespeeld en hoop echt dat er een derde deel gaat komen.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Starwars tabletop rpg schijnt ook erg goed te zijn, heb het nog nooit gespeeld. Jammer dat je er zondag niet bij kon zijn, maar niet getreurd! Als je je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief wordt je vanzelf op de hoogte gesteld van de volgende meeting.

Welke game heb je gespeeld in dordrecht? Een uit elkaar vallende groep is een vaker voorkomend probleem ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
mdniet
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 19 januari 2007, 10:54

Bericht door mdniet »

Grappig dat je vraagt wat ik gespeeld heb in dordrecht? Het antwoord daarop is namelijk niks (afgezien van kotor dan :) ). Met vrienden en vrienden van hun heb ik d&d gespeeld (geen idee welke versie) in tilburg. In dit spel was ik een water/ice shaman neutraal/evil
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Hmmm een SW: RPG is natuurlijk erg gaaf!
Jammer dat Lord X geen tijd heeft, maar ik heb ook nog met regelmaat SW: RPG ge ST ed in mijn tijd...

Misschien een tread starten: wie wil er meedoen met een SW"RPG: door storyteller...

Zeg Mdeniet, jij woont in Dordt? heb jij ook een speelruimte ter beschikking? (ie. een kamer met tafel en stoelen komt erg in de richting)
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
mdniet
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 19 januari 2007, 10:54

Bericht door mdniet »

Jaja storyteller, ik heb volledige woonkamer ter beschikking met een driezits en een tweezits bank en nog een lekkere grote stoel. Die uiteraard om een tafel heen staan. Dus ik heb de ruimte en de zitplaatsen :D
Plaats reactie