introductie

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

introductie

Bericht door mord-sith »

gelijk maar even voorstellen.

jade, woonachtig in rotterdam en al een tijd bezig met rp. vriend had groep, speelde zelf ook mee, maar groep werd te groot.

start nu met vriend groep op. vandaar hier terchtkomen.

verder, ach niet echt iets te vertellen over voorstellen. los van het feit dat ik gestoord ben, vrij prettig zelfs en twee nog gestoordere siamesen hebt. en een vriend die ook rp, feitelijk is hij de reden dat ik het doe, aangestoken enzo.

dat was hem, heeft u speciefieke nieuwsgierighede schroomt niet
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hey jade! welkom op het forum! Het enige dat onbreekt aan je korte persoonlijke introductie is wat voor soort games je speelt :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

oh ja

hm,
voornamelijk oficial d20 stuff.
laatste waar we mee bezig waren was ptolus. daarvoor nog wld gespeeld maar dat werd snel saai.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ptolus? wld? allebei niet bekend :) Wat zou je nu willen spelen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
mord-sith
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 23:18

Bericht door mord-sith »

is allebei 3.5 d&d.
ptolus is van de and van monte cook, vrij geniaal bedacht het is een grote stad geschreven op d20 systeem, alles wat in het d20 mogelijk is daar mogelijk.

wld= world largest dungeon. zegt genoeg geloof ik;)

wat ik nu graag wil speel, tja d&d vind ik wel erg leuk, hebben net wat dragon mech boeken gekocht, lijkt me ook erg gaaf. en nunet een d&d grow adventure gedownload, je begint level 1 en eindigt level 20, lijkt ,e ook wel leuk, geef toch een mooi licht aan caracter bouwen. je moet dan namelijk op ieder level bouwen en niet vanaf of tot.
Plaats reactie