Voorstellen

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vogathar
Schandknaap
Berichten: 12
Lid geworden op: donderdag 26 juli 2007, 11:39

Voorstellen

Bericht door vogathar »

Hallo allemaal.

Ik kwam op dit forum en had zoiets van... hey laat ik me eens inschrijven en zien wat er van komt.

Ik zal me even voorstellen.
Martijn, 28 jaar, ik kom uit Rotterdam maar woon momenteel in Hendrik Ido Ambacht.
Ik speel AD&D al ruim 12 jaar
en heb nog veel meer rollenspel ervaring:
Veel ervaring met Cthulhu (d20 vooral), diverse AD&D werelden, Vampire the masquerade, Warhammer Fantasy Role play.
Wat minder maar ook ervaring met: New world of darkness, scion.

Ik heb als ST gedraaid in de Antwerpse Mind's eye theater en heb zelf LARPS georganiseerd voor 100+ mensen in fantasy setting bij Oneiros (een nederlandstalige LARP vereniging).

Vragen e.d.... ik sta er voor open.
~in the end the king in yellow claims us all~
Malkavian anchilla...
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom!

Call of Cthulhu, Warhammer Fantasy......phew, da's lang geleden zeg.

Op dit forum hangt wat divers rollenspelend volk uit de omgeving rond, en af en toe organiseren we wat, meestal na heel wat heen-en-weer gepost.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

voorstel

Bericht door dragonraper »

heb nog wel ruimte voor een extra D&D speler in een van mijn groepen. we spelen wel D&D 3.5 system...groenten van carlo
v1nce

Bericht door v1nce »

Welkom Vogathar. Je klinkt als een erg ervaren speler en eigenlijk is de oude zoektocht/oproep can Caligari naar goede spelers altijd wel courant, de laatste tijd zelfs een stuk meer. Zouden het erg tof vinden als je onze oude thread en links alhier:

http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=168

wilt lezen en dan laten weten of zo'n groep iets voor jou zou kunnen zijn?

Ik heb de belangrijkste en eerste post even geupdate en alle andere posts door ons kloppen nog steeds goed geloof ik.
Gebruikersavatar
vogathar
Schandknaap
Berichten: 12
Lid geworden op: donderdag 26 juli 2007, 11:39

Bericht door vogathar »

Warhammer Fantasy is opnieuw uitgebracht met HELE goede aanvullingen vind ik persoonlijk.

Ik ben zelf op dit moment niet op zoek naar een AD&D groep.
Ik heb het een beetje gehad met de standaard fantasy role play op het moment.
Daarbij vind ik 2nd edition echt een heel slecht systeem dus voor beide groepen bedankt voor de interesse maar nee dank je.
~in the end the king in yellow claims us all~
Malkavian anchilla...
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D 3.5

Bericht door dragonraper »

hallo vogathar...ik geloof dat je al een hele tijd uit de roulatie bent zo te zeggen...D&D 3.5 heeft weinig of niks meer te maken met het vroegere AD&D (wat de 2 editie dus is ) het is nu editie 3.5 ;oftewelo het D20 systeem....het heeft nog wel de D&D feeling...maar de regelgeving is totaal veranderd....zeg maar van analoog naar digitaal ofzoiets...
heel veel RPG,s werken nu door middel van het D20 systeem,en zelfs veel PC games gebruiken deze regelgeving.....voor verdere info...carlo,carlo en nog eens carlo.....hehehe,groenten van carlo dus...
Gebruikersavatar
vogathar
Schandknaap
Berichten: 12
Lid geworden op: donderdag 26 juli 2007, 11:39

Bericht door vogathar »

:lol:
omdat ik 2nd edition echt te slecht voor woorden vind wilt niet zeggen dat ik 3.5 niet uit mijn hoofd ken...
Ik ben er helemaal niet uit, maar geef op dit moment meer de voorkeur aan alternatieven dan aan D&D (varianten).

7th sea, Scion, Vampire, Warhammer, Paranoia, Cthulhu, Deadlands... meer van die dingen :)
~in the end the king in yellow claims us all~
Malkavian anchilla...
Plaats reactie