El Grande komt opnieuw uit

The name says it all!

Moderator: Vincere

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

El Grande komt opnieuw uit

Bericht door Vincere »

Nooit gespeeld, maar schijnt erg goed te zijn. Misschien dat ik deze voor mijn verjaardag vraag...
El Grande Big Box
Ter ere van ons 25-jarig jubileum hebben wij besloten dit jaar een aantal Big Boxen uit te geven. De eerste in dit rijtje is
El Grande Big Box. El Grande is een van de populairste titels uit onze begintijd.

De El Grande Big Box bevat naast een prachtige versie van het basisspel alle uitbreidingen die ooit voor dit spel verschenen zijn: Grootinquisiteur & Koloniën, Grandissimo, Jubileumuitbreiding, Koning & Intrigant, Koning & Intrigant: Spelers' editie en Koning & Intrigant: Speciale kaarten.

Oefen invloed uit op verschillende regio's in het Spanje van de Middeleeuwen. Zet jouw Grande en caballero's op het speelbord of gooi je ze in het Castillo. Elke beurt speelt iedereen 1 machtkaart, die zowel de beurtvolgorde als het aantal caballero's dat je erbij krijgt, bepaalt. Speel je de hoogste machtkaart, dan mag je als eerste een actiekaart kiezen, waarmee je de situatie op het speelbord kunt manipuleren.
Bij 3 algemene tellingen en verschillende extra tellingen ontvangen de spelers punten voor hun posities in de regio's.
http://www.999games.nl/spel/El%2BGrande%2BBig%2BBox


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ook nooit gespeeld, maar het spel heeft altijd een prima reputatie gehad en staat nog steeds hoog op BoardGameGeek.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Klinkt tof, zet maar op je verlanglijstje! ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik heb wat hints laten vallen en heb zo'n vermoeden dat hij inmiddels alvast besteld is... ;)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Plaats reactie