Elf Fantasy Fair

Voor diegenen die zich nog meer inleven; LARP!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Elf Fantasy Fair

Bericht door Karma »

Een tijd geleden heb ik in een opwelling meegedaan aan een LARP battle, eigenlijk best wel grappig om te doen.

Ingekomen Brief:

Beste deelnemers aan de Elf Fantasy Battle 2006

Drie jaar geleden hebben jullie onder leiding van Zwaard & Steen aan de kant van de Elfen of bij de Huurlingen heroïsch strijd geleverd op de Elf Fantasy Fair. De Elfen om Elfie te beschermen, de Huurlingen om het omver te werpen. Het werd een epische veldslag die nog steeds in ieders geheugen gegrift staat!

Dit jaar is Zwaard & Steen wederom organisator van de Elf Fantasy Battle op 25 en 26 april! Het belooft een geweldig spektakel te worden, met in de hoofdrollen het ondode leger der Nerghul, die het strijdveld Elysium in komen nemen, en het nobele leger der Valgarde, de zonen en dochters der Titanen die Elysium verdedigen. Lees er alles over op de speciale Elf Battle 2009 website: www.elf-battle.nl

Bij deze nodigen we jullie van harte uit dit jaar weer deel te nemen aan de Elf Fantasy Battle en bij een van beide legers te strijden in de spectaculairste battle ooit! Er zullen dit jaar doden uit graven opstaan, ruiters te paard zullen elkaar en onze stuntmensen bestormen en de choreografie zal gaver zijn dan ooit. Mis dit dus niet en schrijf je in!
De voorwaarden zijn dit jaar iets anders dan in 2006: deelname kost 25 euro (incl. toegang tot de fair op beide dagen, vrijdag 24 april trainingsdag, 2x overnachting op het terrein). Dit jaar zorgen deelnemers zelf voor hun kostuum: er zijn gave prijzen te winnen voor de beste kostuums. Zie voor meer informatie de website, www.elf-battle.nl.

We hopen dat jullie, net als wij, zin hebben er samen weer een geweldig spektakel van te maken!

Met vriendelijke groet,

EFB-Crew
www.elf-battle.nl
www.zwaard-steen.nl

--
Toevallig heb ik ook nog een elfenzwaard en kleding in de aanbieding voor geinteresseerde, stuur me een PM. Mocht je geinteresseerd zijn.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Beste volger,

mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in deelname van Larp-verldslagen. Kom langs op de komende Elf Fantasy Fair april 2013 te Haarzuylens, of eerder Midwinter.
Ik en een paar maten organiseren al enkele jaren de battles de hele dag door, zonder vantevoren een bepaalde setting. Hele dag lol hebben, vrij zijn en genieten is je deel en gratis, na normale ticketprijs.

Vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Bericht door Janek »

Lijkt me wel leuk om een keer te doen, maar ik heb nog geen "pak". Hoe kom je daaraan, kun je die huren, ter plekke aanschaffen of ...
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Och, je kunt ook wel in je gewone kleren verschijnen hoor.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Het is het belangrijkste om je in een rol in te leven en beheerst zwaard te vechten. Ik zal zorgen dat er een aantal leenzwaarden zijn.
Plaats reactie