Phoenix breidt uit naar Capelle

Overzicht van verschillende spelgroepen in Rotterdam en omgeving
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Phoenix breidt uit naar Capelle

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Geen rollenspel - maar de bekende Leidse bordspelgroep Phoenix wil blijkbaar een dependance beginnen in Capelle a/d IJssel:
http://www.spelgroepphoenix.nl/index.php?story_id=1220

Naam spelgroep:
Phoenix, Spelkring Capelle aan den IJssel
GM:
n.v.t.
leden:
variable

speelfrequentie:
wekelijks
speeldag:
dinsdagavond
speeltijden:
vanaf ca. 19.00?

systeem:
diverse bordspellen
speellocatie:
Buurthuis 't Klavier
Gong 4
2907 GG Capelle aan den IJssel
speelt sinds:
1 september a.s.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Interessant om in de gaten te houden, maar nog steeds uit de buurt voor mij (ik denk zelfs dat Leiden sneller te bereiken is vanuit Delft met het OV). Zijn er nog plannen voor Mega-CIV? Ik ga er vanuit dat Flo wel mailt, dus ik check de Phoenix website niet meer zo vaak.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Vincere schreef:Interessant om in de gaten te houden, maar nog steeds uit de buurt voor mij (ik denk zelfs dat Leiden sneller te bereiken is vanuit Delft met het OV).
Tja, daar zit ik ook een beetje mee. Ik werk in Leiden, dus dat is voor mij eigelijk veel makkelijker. Maar om nog eens bij Phoenix langs te gaan is in de voornemens-sfeer blijven hangen.
Vincere schreef:Zijn er nog plannen voor Mega-CIV? Ik ga er vanuit dat Flo wel mailt, dus ik check de Phoenix website niet meer zo vaak.
Geen idee. Het is best lastig gebleken om zoiets van de grond te krijgen: alleen de eerste keer was het echt "mega" (18 spelers), de tweede keer viel het qua opkomst wat tegen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Ik woon in Capelle, op fietsafstand.. :) Interessant.. ik houd het in de gaten...
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik ken Phoenix alleen van een paar bezoeken in Leiden, en als je van bordspelen houdt, is het best de moeite waard om er eens langs te gaan. Ze hebben (in Leiden) van alles en proberen regelmatig wat nieuws uit.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dit topic is dus weer bovengehaald door een Bot. Nog weleens iets gehoord van deze capelse spellengroep?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ja hoor, ze zijn nog steeds heel actief. Op http://www.spelgroepphoenix.nl/ lees ik dat ze volgende week een speldag houden.
Ik ben er ooit eens langs geweest en dat was best aardig. Het was wel een flink stuk fietsen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie