Bordspel doen?

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bordspel doen?

Bericht door Vincere »

Iemand binnenkort nog tijd en zin om weer eens een bordspel te doen? Patrick heeft een keer Britannia (4 spelers) toegezegd, dus dat geniet mijn voorkeur. Paul, kan jij je beschikbaarheid laten weten?


Andere mensen mogen zich natuurlijk ook aanmelden!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

We zullen er rekening mee houden, maar ik wil liever wat eerder spelen. Ik weet trouwens niet of ik dan in Nederland ben. Heb je een tafel in je krat die groot genoeg is om het spelbord op kwijt te kunnen?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

:) als het doordeweeks is ben ik wel te porren.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Als nieuwelingen ook welkom zijn EN de tafel nog niet vol is EN het doordeweeks is EN EN EN.. Lijkt het me ook best leuk! Ik ben al een tijdje een beetje uit mijn bordspellen periode.. Jammer, want boargames vind ik vaak erg leuk..
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik denk dat doordeweeks een avondje vaak de beste optie is, als we een beetje op tijd beginnen en het spel niet te lang duurt. Maar natuurlijk ben je van harte welkom Mike, graag zelfs! Hoe meer spelers we in de pool hebben, hoe makkelijker het is om een keer wat te plannen. Als we meer spelers dan plek hebben, kunnen we ook gewoon het spel erop aanpassen, hoewel vier of vijf toch wel het beste is gezien de spellen die we hebben. Voor zes man hebben we eigenlijk alleen War on Terror, en dat hebben we de laatste tijd iets te vaak gespeeld, of Civilization, en dat duurt vrij lang en is zodoende niet echt geschikt om doordeweeks 's avonds te spelen.

Qua speellokatie hebben we meestal drie mogelijkheden: bij Wijlen Fandath Ryne in Schiedam, bij Thekkur in Rotterdam Noord en bij Arumin in Rotterdam Zuid, allen goed bereikbaar met het OV. Waar woon jij ongeveer?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Mike74 schreef:Als nieuwelingen ook welkom zijn
Jazeker!
Mike74 schreef:EN de tafel nog niet vol is
Als we Britannia spelen, hebben we met Vincent. Tijn, jou en mij 4 man. Dat is goed nieuws voor Patrick, want dan hoeft hij niet aan dit vreselijke spel mee te doen! :wink:
Mike74 schreef:EN het doordeweeks is
Moet kunnen.

--------------------------------------------------

Ik heb het wel drukdrukdruk en zo, maar dat is meer een algemeen verschijnsel en staat een afsprak niet in de weg. Voor de komende twee weken kan ik eigenlijk altijd wel, behalve morgenavond.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Voor zes man is Excalibur nog een optie. Aardig spel, met als enige nadeel dat er wat vaagheden in de spelregels zitten.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Nou Tijn en Mike, roept u maar!

Di 12/05: Paul, Vincent
Wo 13/05: Paul, Vincent
Do 14/05: Paul, Vincent
Vr 15/05: Paul, Vincent


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Helaas ben ik spelbreker.. Deze week gaat niet lukken ben ik bang! Ik werk onregelmatig, dus ook vaak savonds.. :)

Ik kom trouwens uit Capelle ad IJssel, dus de genoemde lokaties zijn goed bereikbaar voor me.. di19, do20 zou ik kunnen!

Ik ben overigens niet bekend met de genoemde bordspellen.. Britannia is van FFG toch? Dat heb ik wel eens zien staan..
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik ga er dan van uit dat je donderdag de 21e bedoelt. Dat is Hemelvaartsdag; misschien zijn er mensen dan vrij en kunnen we wat eerder beginnen?

We breiden het lijstje wel even uit:

Di 12/05: Paul, Vincent
Wo 13/05: Paul, Vincent
Do 14/05: Paul, Vincent
Vr 15/05: Paul, Vincent

Ma 18/05: Paul, Vincent, Tijn
Di 19/05: Paul, Mike (Vincent o.v.b. niet)
Wo 20/05: Paul
Do 21/05: Paul, Vincent, Mike
Vr 22/05: Paul, Vincent
Laatst gewijzigd door Vincere op maandag 11 mei 2009, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

bij nader inzien zijn de opties erg beperkt! kan alleen maandag 18.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Lekker ben jij, zeggen dat je kunt en dan toch weer niet! :P Nou ja, je staat in het schema.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Mooi zo. We zullen het noteren.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik heb Patrick helaas nog niet kunnen bereiken, kan zijn ivm. zijn onregelmatige rooster. Ik blijf het in ieder geval proberen. Anders kunnen we altijd kijken of Harmen of Ed interesse hebben.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Patrick is een midweek weg met z'n familie, en kan dus niet op internet op dit moment. Hij kan wel volgende week donderdag, dan is het Hemelvaart. We zouden dan dus vier spelers hebben: Mike, Paul (Fandath), Patrick en ik.

Wel een maar: Patrick moet de volgende dag wel er weer vroeg uit om naar z'n werk te gaan. Hij wil dus eigenlijk niet langer dan een uur of 23 doorgaan. Misschien kunnen we wat eerder beginnen, in de loop van de middag, en dan tussendoor wat eten?

Paul, Mike, hebben jullie ook vrij i.v.m. Hemelvaartsdag? Hoe laat zouden jullie willen beginnen? Kan ik aannemen dat we in Schiedam spelen?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Hemelvaartsdag is prima, begintijd maakt mij niet zoveel uit - rond 14.00 lijkt me wel wat, dan zijn we zeker op tijd klaar, maar (nog) eerder of later kan ook.

@Mike: mijn versie van Britannia is van Avalon Hill. Maar ik heb het dan ook al 20 jaar.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

14.00 klinkt goed, ik denk dat Patrick het daar ook wel mee eens is. Nu nog ff een reactie van Mike en dan kunnen we los!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik geloof dat het niet meer van belang is, maar ik kan maandag de 18e niet meer. :) veel plezier iig!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Yoo! Sorry, het is even razend druk geweest deze week..

90% zeker dat ik donderdag kan.. Maandag hoor ik of ik donderdag moet werken of niet.. (ik werk in de zorg, dus veel onregelmatige diensten)..
Arumin
Koning
Berichten: 478
Lid geworden op: vrijdag 19 september 2008, 9:31

Bericht door Arumin »

Ik vind donderdag 14:00 een perfecte tijd! misschien eerst brittania (Vincent heeft me over gehaald) en daarna no geen spel als er tijd is?
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

We horen het wel Mike, het zou leuk zijn!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Mike, weet je al zeker of je donderdag kan? Zo ja, post het dan even, dan stuur ik je wel een berichtje met het adres (altijd handig).
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Tot mijn spijt moet ik afzeggen! :( Ik had iets te vroeg gejuicht en sta gewoon ingepland voor een avonddienst.. Helaas! Volgende keer ben ik er graag bij... Veel plezier!
Arumin
Koning
Berichten: 478
Lid geworden op: vrijdag 19 september 2008, 9:31

Bericht door Arumin »

Oke jammer! dan zijn we dus maar met 3 spelers, wat gaan we dan doen?
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik heb Martin als vervanger opgeroepen, dus dan zijn we met vier man. Mike, jammer dat je niet mee kan doen, we hopen je in de toekomst nog eens te verwelkomen.

Donderdag om 14u spelen we dus Britannia bij Paul.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Plaats reactie