D&D groep gezocht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Fraudoc
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: dinsdag 26 mei 2009, 12:47

D&D groep gezocht

Bericht door Fraudoc »

Hallo allemaal

Ik ben Jeroen, 33 jaar, woonachtig te Spijkenisse (Werkzaam te Rotterdam).

Omdat mijn huidige D&D groepje binnekort zijn DM moet gaan missen (hij gaat nog slimmer worden in Engeland), ben ik op zoek naar een nieuwe spelersgroep waar ik me bij aan kan sluiten.

Ik ben vooral bekend met D&D 3.5 en Forgotten Realms, daarnaast doe ik ook aan LARP. Faforiete classes zijn: Bard, Wizzard en Rogue.

Ik speel het liefst in een fantasy setting waar Roleplay een belangrijke factor is. Mijn huidige groepje heeft Engels als voertaal dus dat is ook geen bezwaar.

Qua tijd speel ik het liefst op een doordeweekse avond, het weekende vult zich namelijk al vaak snel op. Locatie zal niet snel een probleem zijn, ik reis nu namelijk om de week naar Tilburg.

Met een vriendelijk groet,

Fraudoc
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Leg dat eens uit, je DM gaat weg en je zoekt een nieuwe groep? Weet je zeker dat je niet liever een nieuwe DM wilt? Lijkt mij in ieder geval een stuk makkelijker.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Fraudoc, welkom op het forum. Hopenlijk vind je hier een nieuwe groep!
Wat voor soort speelstijl zoek je?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Fraudoc
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: dinsdag 26 mei 2009, 12:47

Bericht door Fraudoc »

Ik doe het liefst aan roleplaying, maar ik vind het ook erg leuk om mijn dm te stressen door bekende spreuken/skills op een nieuwe en inventieve manier te gebruiken om zijn monsters te verslaan ;).

Setting het liefst fantasy like, maar als de roleplaying goed is pas ik me net zo makkelijk aan...
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Hey Jeroen!

In ditzelfde topic vind je mijn oproep.. Even kort samengevat: ik ben een ervaren DM die onlangs met 4th edition is begonnen.. Inmiddels al een klein groepje spelers gevonden.. Leeftijd tussen de 25-40, evenveel vrouwen als mannen en een erg relaxt groepje..

Veel RP, maar ook veel actie, humor en avontuur!

We spelen meestal in het weekend, vaak op zondag, maar wijken soms wel eens uit naar zaterdag of een doordeweekse dag als dat voor iedereen uitkomt..

Je bent welkom om eens langs te komen, ik denk dat als ik je oproep zo lees onze speelstijlen wel een beetje overeenkomen.. :)

Mijn email is : Regenkoning apenstaartje hotmail.com en op www.yishdor.hyves.nl kun je meer info vinden over onze groep..

Wellicht tot ziens!

Mike
pascal.vree
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 25 januari 2010, 16:46

Re: D&D groep gezocht

Bericht door pascal.vree »

Hehe leuke hobbies ;) heb ze ook tijden gedaan ... waar doe je LARP ?
Fraudoc schreef:Hallo allemaal

Ik ben Jeroen, 33 jaar, woonachtig te Spijkenisse (Werkzaam te Rotterdam).

Omdat mijn huidige D&D groepje binnekort zijn DM moet gaan missen (hij gaat nog slimmer worden in Engeland), ben ik op zoek naar een nieuwe spelersgroep waar ik me bij aan kan sluiten.

Ik ben vooral bekend met D&D 3.5 en Forgotten Realms, daarnaast doe ik ook aan LARP. Faforiete classes zijn: Bard, Wizzard en Rogue.

Ik speel het liefst in een fantasy setting waar Roleplay een belangrijke factor is. Mijn huidige groepje heeft Engels als voertaal dus dat is ook geen bezwaar.

Qua tijd speel ik het liefst op een doordeweekse avond, het weekende vult zich namelijk al vaak snel op. Locatie zal niet snel een probleem zijn, ik reis nu namelijk om de week naar Tilburg.

Met een vriendelijk groet,

Fraudoc
Plaats reactie